۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85404180
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرمانده سپاه نینوا: هیچ ناامنی در انتخابات گلستان گزارش نشده است

گرگان- ایرنا- فرمانده سپاه نینوا گلستان ایجاد و احساس ناامنی در زمان اخذ رای را برنامه‌ دشمن برای انتخابات ۱۱ اسفند برشمرد و گفت: تاکنون هیچ گزارش امنیتی از شعبات اخذ رای استان گزارش نشده و انتخابات در کمال آرامش در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، سردار علی ملک‌شاهکویی روز جمعه در ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: دشمن برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی کرد اما برخلاف تهدیدهای دشمن مبنی بر بمب‌گذاری، جمعیت راهپیمایی‌کنندگان گلستان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۲۶ درصدی داشت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: شرکت در انتخابات و دادن رای، عمل خیر است و هیچ فرقی بین اقامه نماز و رای دادن وجود ندارد چراکه دشمنان با همه توان برای نابودی اسلام صف‌آرایی کردند.

ملک شاهکویی با بیان اینکه مشکل اصلی دشمنان با جمهوری اسلامی بر سر اسلام است، افزود: گلستان در انتخابات‌های گذشته مشارکت حداکثری داشته و این دوره از انتخابات هم از حساسیت بالایی برخوردار است که از مردم می‌خواهم در ساعات باقی‌مانده پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی به صف‌های طولانی اخذ رای در نقاط مختلف گلستان اشاره و اظهار امیدواری کرد شاهد انتخابات پرشور و حداکثری همراه با انتخاب فرد اصلح باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نمایندگان مجلس زبان مردم هستند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس،شورای اسلامی باید از موضع انقلاب اسلامی دفاع کرده و گره از کار مردم باز کند.

وی با اشاره به اینکه امروز وقت امتحان است، یادآور شد: وقت گلایه و قهر با صندوق رای نیست چراکه با شرکت نکردن در انتخابات ایران ضرر خواهد کرد.

استان گلستان ۱۴ شهرستان با ۶ حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha