استاندار: حضور مردم قزوین پای صندوق‌ها بیشتر از گذشته است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: حضور مردم همیشه در صحنه این استان پای صندوق‌های آرا نسبت به انتخابات ادوار گذشته بیشتر بوده است.

به گزراش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع اصحاب رسانه تاکید کرد: تا این لحظه از برگزاری انتخابات در استان قزوین نشان می‌دهد که حضور خوب و باشکوهی را از مردم استان شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: با احتساب کسانی که تا به حال موفق نشدند آرای خود را به صندوق بریزند، پیش بینی می‌شود تا پایان انتخابات مشارکت چشمگیری را داشته باشیم.

اعلایی تصریح کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که در شهرستان های استان قزوین مردم پای صندوق ها حضور فعال دارند و انتخابات با سلامت و امنیت بالا در حال برگزاری است، جای دارد همین جا از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، به خصوص خواهران و برادرانی که پای کار انتخابات فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی داشته باشم.

استاندار قزوین با بیان اینکه موضوع انتخابات معطوف به حق افراد است، ادامه داد: هر فردی که در این جامعه زندگی می کند به واسطه این حق می تواند سرنوشت خود را با کاندیدای مورد نظرش، تعیین کند.

نماینده دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: حق انتخابات در جمهوری اسلامی آسان و ارزان به دست نیامده و برای این فرصت طلایی، هزاران خون پاک برزمین ریخته شده است.

اعلایی اضافه کرد: رای دهندگان باید با دقت و قوت نامزدهای اصلح خود را انتخاب کنند تا آینده بهتری را بتوانند برای خود، بستگان و در نهایت ایران مقتدر رقم بزنند، به هرحال چهار نماینده منتخب این استان اگر از شاخص‌های خوبی برخوردار باشند، مبارزه با فساد ستیزی که مورد توجه مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم نیز هست، به بهترین شیوه ممکن اجرایی خواهد شد.

جمعیت کل واجدان انتخاباتی در استان قزوین ۹۵۸ هزار و ۷۶ نفر است که از این تعداد ۴۸۸ هزار و ۴۱ نفر مرد و همچنین ۴۷۰ هزار و ۳۵ نفر زن خواهد بود.

شهرستان آبیک ۷۳ هزار و ۹۴۲ نفر، آوج ۳۳ هزار و ۱۵۲ نفر، البرز ۱۶۰ هزار و ۱۱۴ نفر، بویین زهرا ۹۶ هزار و ۳۹۱ نفر، تاکستان ۱۳۹ هزار و ۵۰۹ نفر و قزوین ۴۵۴ هزار و ۵۰۹ نامزد واجد شرایط رای هستند.

جمعیت رای اولی های استان قزوین نیز ۴۸ هزار و ۴۶۰ نفر است که ۲۴ هزار و ۸۹۹ نفر آن پسر و ۲۳ هزار و ۵۶۱ نفر را دختر تشکیل می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha