۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85403486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار : ۱۳۸ هزار نفر در خرمشهر واجد شرایط رای دادن هستند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار خرمشهر گفت: فرآیند رای‌گیری در خرمشهر همزمان با سراسر کشور در ۱۱۰ شعبه آغاز و ۱۳۸ هزار نفر در خرمشهر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود خواست خدایی جمعه در گفت‌ و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: در خرمشهر و مینوشهر ۲۲۰ صندوق در ۱۱۰ شعبه کار اخذ رای را آغاز کردند و روند انتخابات با حضور پور شور مردم در جریان است.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شایسته و حماسه‌ساز در خرمشهر و مینوشهر پیش‌بینی شده و تاکنون مشکلی در روند برگزاری گزارش نشده است.

خداست خدایی اظهار کرد: خرمشهر هفت هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی دارد و که برای نخستین بار پای صندوق‌های اخذ رای در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

وی گفت:مردم خرمشهر همواره برای دفاع از ارزش‌ها، وطن، انقلاب و سرزمین خود حماسه خلق کرده و نقش آفرینی داشتند، این مردم شریف در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند تا ذره‌ای از خاک این وطن کم نشود و امروز نیز در جبهه مهم دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای، نقشه‌های شوم دشمنان ایران و انقلاب را نقش بر آب می‌کنند.

۳۱ نامزد برای تصاحب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در خرمشهر با رقابت می‌پردازند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان امروز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشوردر حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha