۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85403486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار : ۱۳۸ هزار نفر در خرمشهر واجد شرایط رای دادن هستند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار خرمشهر گفت: فرآیند رای‌گیری در خرمشهر همزمان با سراسر کشور در ۱۱۰ شعبه آغاز و ۱۳۸ هزار نفر در خرمشهر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود خواست خدایی جمعه در گفت‌ و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: در خرمشهر و مینوشهر ۲۲۰ صندوق در ۱۱۰ شعبه کار اخذ رای را آغاز کردند و روند انتخابات با حضور پور شور مردم در جریان است.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شایسته و حماسه‌ساز در خرمشهر و مینوشهر پیش‌بینی شده و تاکنون مشکلی در روند برگزاری گزارش نشده است.

خداست خدایی اظهار کرد: خرمشهر هفت هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی دارد و که برای نخستین بار پای صندوق‌های اخذ رای در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

وی گفت:مردم خرمشهر همواره برای دفاع از ارزش‌ها، وطن، انقلاب و سرزمین خود حماسه خلق کرده و نقش آفرینی داشتند، این مردم شریف در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند تا ذره‌ای از خاک این وطن کم نشود و امروز نیز در جبهه مهم دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای، نقشه‌های شوم دشمنان ایران و انقلاب را نقش بر آب می‌کنند.

۳۱ نامزد برای تصاحب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در خرمشهر با رقابت می‌پردازند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان امروز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشوردر حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha