امام جمعه بیرجند: حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند + فیلم

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: حضور مردم عزیز ما در انتخابات امسال دشمن را ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی روز جمعه در حاشیه انداختن رای در شعبه سیار انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: خون پاک شهید قرنی و علامه مطهری تا شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و ۲۵۰ هزار شهید این راه، به بار نشسته و ستمگران بین المللی امروز رسوا شدند.

وی گفت: در پیروزی این انتخاباتی که یک آزمایش بزرگ است، هم مسئولان محترم و متعهد که در این هوای سرد زحمت می‌کشند از نوع جهاد است، هم حضور فعال و پر شور و شوق مردم عزیز ما که خستگی‌ها را رفع خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر ایادی استکبار جهانی از کل عالم و نوع بشر به خصوص از فلسطین و غزه مظلوم قطع شود و نوع بشر با حذف لیبرال دموکراسی غربی که بدترین نوع استبداد و از نوع بدترین حیوانیت و سبوعیت است که حیوانات از اینها ننگ دارند، نفس راحتی بکشد.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت روز جمعه یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در لحظات اولیه شروع رای گیری با حضور در شعبه سیار مستقر در دفتر امام جمعه بیرجند، رای خود را به صندوق انداخت.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان، ۶۰۸ هزار و ۵۵۸ نفر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی واجد شرایط رای ‌دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha