امام جمعه بیرجند از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی از آحاد مردم برای حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه در این پیام اظهار کرد: دوست و دشمن به انتظار یازدهم اسفند نشسته اند، دشمنی که همواره با اغوا و فریب، درصدد است افراد جاهل و بی بصیرت را از تعالی و افتخار باز دارد و این وظیفه بزرگ اجتماعی و نیز حق قانونی و دینی هر شهروند ایرانی را از او سلب کند.

وی افزود: اما دوستان عزتمند و غیرتمند با اراده قاطع مصمم هستند در این انتخابات سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور حماسی خویش، شور و شعوری از خود نشان دهند که بیگانه را برای همیشه مایوس و ناامید کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مردم شریف و با بصیرت خراسان جنوبی در این مسابقه به خیرات، همچون گذشته گوی سبقت را خواهند ربود و قلب مبارک امام زمان علیه السلام و نایب بر حقشان را از خود راضی نگه خواهند داشت ان شاء الله.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha