بحران کم آبی مهم‌ترین چالش زیست محیطی کشور است+فیلم

اراک - ایرنا - داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اراک،کمیجان و خنداب گفت: آب موضوعی است که این روزها به مهم‌ترین دغدغه محیط زیستی تبدیل شه است، مسئله‌ای که اگر با آن مقابله و راه حلی برای آن پیدا نشود به یک بحران و مهم‌ترین چالش کشور تبدیل می‌شود.

نادرقلی ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برای حل بحران آب در زمینه منابع و مصارف ضرورت دارد متخصصین کارآمد و با بصیرت در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند.

کشاورزی یکی از مولد ترین بخش های اقتصادی کشور

وی اجرای سیستم نوین آبیاری به خصوص آبیاری قطره‌ای، مدیریت و افزایش بهره وری آب، تولید سبزی و صیفی در محیط‌های کنترل شده را از جمله اقدامات خود در زمان مدیریت جهاد کشاورزی استان معرفی کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه مطالعات منابع آب شهری امکان توسعه استان را فراهم می‌کند اظهارکرد: ایجاد هفت مجتمع گلخانه‌ای، شیلاتی و دامپروری، شعبه ششم رازی، ایستگاه تحقیقات لوبیا، انار و انجیر و پایانه صادراتی را از دیگر اقدامات خود در جهاد کشاورزی عنوان کرد .

با گرایش خدمت به مردم در انتخابات شرکت می کنم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با سوابق فساد ستیزی و با هدف احقاق حقوق مردم و پیروی از خط رهبری و تلاش در راستای رفاه زندگی همشهریان در انتخابات این دوره شرکت کرده‌ام.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha