نامزد مجلس در مشهد: قوانین فسادزا باید اصلاح شود+ فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: مجلس محل قانونگذاری است، فردی در مجلس باید متصدی امور شود که قانون خوب تصویب کند و قوانین فسادزا و رانتی باید اصلاح شود.

کاظم میرزایی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان خراسان رضوی در مشهد افزود: در خصوص قوانین جدید نیز باید نظر کارشناسان و نخبگان اخذ شود تا شاهد عدالت و رفاه در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: به واسطه سابقه شغلی در دستگاه قضا، با دغدغه های مردم آشنا هستیم و تکلیف دانستم در انتخابات پیش رو شرکت کنم، با شعار بی ثمر وارد کارزار انتخابات نمی شوم و معتقدم هر نامزد باید در سطح کلان و منطقه ای برنامه اجرایی داشته باشد.این نامزد انتخابات مجلسمزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ادامه داد: امروز معیشت و اقتصاد از مهمترین دغدغه های مردم است، کارکنان بخش دولتی و خصوصی از دریافتی حقوق خود انتقاد دارند و کسبه نیز نسبت به پرداخت مالیات نقدهایی دارند.

به گفته وی، برای خروج از این بن بست افزایش تولید ضروری است، باید از تولیدکننده حمایت شود و قوانین حمایتی تصویب و بروکراسی اداری حذف شود.

وی با بیان اینکه عدالت مالیاتی ضروری است، افزود: افرادی که سودهای کلان به دست می آوردند و از پرداخت مالیات فرار می کنند، به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد می کند.

میرزایی اضافه کرد: همچنین در حوزه سیاست‌های ارزی باید مصوبات قابل اجرا داشته باشیم، در بازار ارز ممکن است دولت در بازه ای اقدام به عرضه ارز در بازار کند که برای تامین کسری بودجه دولت موثر است ولی در بلندمدت به ضرر مردم است و قدرت خرید مردم را کاهش می دهد، ارزش پول ملی نیز کم می شود.

ازدواج در گرو اشتغالزایی است

وی ادامه داد: ازدواج نیز دغدغه اصلی جوانان است که لازمه آن اشغال است لذا آموزش های مهارتی برای ورود به بازار کار ضروری است.

این نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات افزود: در حوزه تامین مسکن نیز بسته های تشویقی باید در اختیار باشد نه اینکه تسهیلات با بازپرداخت ۱۰۰ میلیون ریال در ماه ارائه شود، جوانان توان بازپرداخت تسهیلات با اقساط بالا را ندارند، باید از روشهای اجاره به شرط تملیک و ارائه تسهیلات بلندمدت به جوانان کمک کرد.

وی اظهار کرد: بانوان شاغل، خانه دار و سرپرست خانوار نیز باید مورد توجه ویژه باشند، تصویب قانون حفظ کرامت و حمایت زنان در برابر خشونت خوب است ولی باید ضمانت اجرا وجود داشته باشد.

میرزایی گفت: حوزه انتخابیه مشهد و کلات مشهد نیز به سبب وجود مضجع رضوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما توجه خاصی به آن نشده است، برای ساماندهی بافت فرسوده در این کلانشهر و ساماندهی حاشیه شهر باید اقدام فوری صورت گیرد.

وی افزود: تردد زائران نیز باید تسهیل و امنیت جاده ای برقرار شود، در مسیر مشهد تهران هزار کیلومتر جاده داریم اما فقط ۴۰ کیلومتر آن آزادراه است.

به گزارش ایرنا، کاظم میرزایی متولد مشهد دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق جزا و جرم شناسی است که معاونت دادگستری خراسان رضوی، قاضی ویژه قتل عمد در مشهد و ۲۰ سال سابقه فعالیت قضایی را در کارنامه کاری خود دارد.

تبلیغات رایگان نامزدها در ایرنا خراسان رضوی

نامزدهای علاقه‌مند برای بهره گیری از فرصت رایگان تهیه ویدئوی تبلیغاتی در ایرنا خراسان رضوی، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن های ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۱ و ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۲ تماس گرفته و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه های خود در این رسانه اطلاع یابند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه "مشهد و کلات"پنج نماینده، حوزه انتخابیه "سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" و حوزه انتخابیه "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه" هستند هر کدام دارای ۲ کرسی نمایندگی و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

در مجموع هزار و ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha