نامزد مجلس از مشهد: باید خودرو ارزان و باکیفیت در اختیار مردم قرار گیرد

مشهد - ایرنا - نامزد راه‌یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: داشتن خودرو ارزان و باکیفیت حق مردم است و باید به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

کاظم معتمدی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار را می توان با واردات خودرو به کشور و ایجاد فضای رقابتی میان خودروسازان تسهیل بخشید.

وی ادامه داد: همچنین باید تلاش کرد تا در راستای تحقق عدالت اجتماعی، یارانه بنزین به جای خودرو، به کدملی افراد اختصاص یابد و دستمزد کارگران بر اساس نرخ تورم افزایش یابد.

این نامزد مرحله دوم از حوزه مشهد و کلات تصریح کرد: مالیات بر عایدی سرمایه باید با جدیت پیگیری شود اما در کنار آن نیز راهکارهای فرار کنندگان از پرداخت مالیات بررسی شود.

معتمدی فر با بیان اینکه با شعار عدالت خواهی از طریق شایسته سالاری و مبارزه با فساد، وارد عرصه انتخابات شده است، خاطرنشان کرد: در صورت راهیابی به مجلس، با محوریت هشت گام توسعه از نگاه مقام معظم رهبری، مسیر جهش تولید و پس از آن فعالیت در بخش ساختارها را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

کاظم معتمدی فر، دارای مدرک دکتری مدیریت کسب و کار است و سابقه ۴۰ سال فعالیت مدیریتی، آموزشی و پژوهش در دولت و بخش خصوصی را دارد.

ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت دخانیات کشور، عضویت هیات مدیره هلدینگ خودرویی بهمن، رییس هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز، رییس هیات مدیره قند آستان قدس، معاون اقتصادی سرمایه گذاری بانک مهر، مشاور اقتصادی سپاد خراسان و عضویت در هیات موسس شرکت تعاونی توسعه عمران مشهد بخشی از سوابق اجرایی وی است.

در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف ۱۷ کرسی از ۱۸ سهم نمایندگی ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و روز جمعه آینده نیز باید یک نماینده دیگر از میان ۲ نامزد شامل کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات برگزیده شود.

مرحله دوم انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۰۶۲ شعبه اخذ رای حوزه مشهد و کلات برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha