ملی پوش هرمزگانی تیم فوتبال ساحلی ایران مورد استقبال قرار گرفت

بندرعباس - ایرنا - ملی پوش هرمزگانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال جمعی از مسئولان، ورزشکاران و خانواده خود قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، رضا امیری بازیکن هرمزگانی که با تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جهانی فوتبال ساحلی در امارات مقام سوم ساحلی بازان ۲۰۲۴ را کسب کرده بود، شامگاه دوشنبه در میان استقبال جمعی از ورزش دوستان و خانواده خود وارد بندرعباس شد.

در مراسم استقبال، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش جوانان هرمزگان، قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان و مهدی جعفری رییس کمیته فوتبال ساحلی، جمعی از ورزشکاران و مربیان فوتبال ساحلی، اعضای کمیته فوتبال و فوتبال ساحلی و خانواده خود، با اهدای دسته‌های گل به رضا امیری، مقام سوم فوتبال ساحلی جهان را به وی تبریک گفتند.

ملی پوش هرمزگانی تیم فوتبال ساحلی ایران مورد استقبال قرار گرفت

ملی پوش هرمزگانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: سطح بازی‌ها در این دوره از مسابقات فوتبال ساحلی جهان ۲۰۲۴ در امارات بالا بود.

امیری بیان کرد: در مرحله گروهی تیم‌های اسپانیا آرژانتین و تاهیتی را شکست دادیم و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردیم.

وی افزود: در این مرحله تیم امارات میزبان را ۲ بر یک شکست دادیم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی رفتیم وباوجود بازی بسیار خوب که از خود نشان دادیم و درحالی که از حریف ۲ بر صفر پیش بودیم در نهایت سه بر ۲ بازی را واگدار کردیم و در بازی رده بندی با شکست ۶ بر یک بلاروس مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی۲۰۲۴ کسب کردیم.

ملی پوش هرمزگانی اظهار کرد: این مقام به آسانی به دست نیامده بلکه با همت و همراهی خانواده‌ام، مردم بندرعباس و کمک دوستان ورزشکاران و رسانه‌ها به دست آمده است و ما وظیفه خود را انجام دادیم حال مسئولان قول‌هایی که دادند باید عملی کنند.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره مسابقات جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات با حضور ۱۶ تیم از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفندماه در دبی امارات برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha