نامزد نمایندگی مجلس در شیراز: مجلس آینده بیش از هرچیز نیازمند نیروی متخصص است

شیراز- ایرنا- نامزد نمایندگی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود گفت: تلفیق دانش، بینش و تخصص امروز کمک کننده است و مجلس آینده با توجه به شرایط کنونی کشور بیش از هر چیز نیازمند حضور نیروهای متخصص و کاربلد است.

به گزارش ایرنا، مصطفی جاودانی، روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: معتقدم اگر مجلس آینده تخصصی باشد و طیفی از مستقل‌ها به مجلس وارد شوند، قدرت چانه زنی بالا می رود و به یقین هرچه مجلس و دولت کمتر همسو باشند قدرت چانه زنی نیز بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه و فعالیت ۲۵ ساله‌ خود در عرصه تولید، کارآفرینی و صنعت، احساس کردم که در شرایط حساس کنونی که اغلب معضل‌ها و چالش‌ها مبنای اقتصادی و مرتبط با معیشت مردم دارد به عرصه انتخابات ورود کنم.

نامزد نمایندگی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان اظهار کرد: در کشور مسائل با سیاست گره خورده و در حوزه های اقتصادی و اجتماعی توازن به درستی ایجاد نشده و می‌توان در هم افزایی و تعامل با دنیا به سمت ایجاد این توازن حرکت کرد.

مجلس آینده بیش از هرچیز نیازمند نیروی متخصص است

نقش بانوان در توسعه باید دیده شود
این نامزد انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، در خصوص نقش آفرینی بانوان در جامعه نیز گفت: زنان جامعه ما دقت، توان و ظرافیت بالایی در انجام امور دارند و لذا ایجاد مجمع مشورتی زنان در استان فارس را دنبال خواهم کرد.

جاودانی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌ها، شایستگی‌ها و تخصص‌ها هر کدام در جای خودش استفاده کرد و به سمت تشکیل مجلس تخصصی برویم و نقش نظارتی آن را نیز برجسته و تقویت کنیم.

وی خروج نخبگان از کشور را یکی از معضل‌های پیش رو دانست و ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت و توان نیروهای جوان متخصص به جای نیروهای فرسوده و ناکارآمد، افزون بر ایجاد انگیزه در جوانان برای ماندن در کشور، نظام اداری و اجرایی را چابک و سرزنده کنیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان فارس فرصت تبلیغات و ارایه برنامه را برای همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کرده و تا روز چهارشنبه ۹اسفندماه جاری (بر اساس قانون زمان تبلیغات) فرصت برای حضور همه نامزدها در این رسانه ملی وجود دارد.

استان فارس ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha