ائتلاف یاران ایل در انتخابات شیراز شکل گرفت 

شیراز - ایرنا - دبیر ائتلاف فراگیر جامعه اقوام و عشایر (یاران ایل) فارس اعلام کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در جهت مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح و شکل گیری مجلسی قوی و کارآمد، ائتلاف فراگیر فعالین اقوام و عشایر استان فارس شکل گرفت.

مهران نامداری عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس سابقه و برنامه‌های آینده کاندیداهای مطرح در مجلس شورای اسلامی به زودی لیستی متشکل از افرادی که مطالبات برحق و جامانده جامعه عشایر را شناسایی کرده و با برنامه مدون بهتر از بقیه به نتیجه خواهند رساند، معرفی خواهد شد.

وی اضافه کرد:حضور اقوام و عشایر قشقایی، لُر، عرب خمسه، ایلات کوهمره و طوایف مستقل در استان فارس که از نظر جمعیت، پراکندگی، تنوع قومی و هم اثرگذاری یک قطب بزرگ در کشور است، همواره از ظرفیت‌های استان بوده که مغفول مانده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

نامداری با اشاره به اینکه پیروی از یک فهرست سیاسی خاص در شان این قومیت نیست، بیان کرد: قطعا معرفی کاندیداها متعلق به همه اقوام و عشایر مستقر در استان فارس است و به دور ازهر سلایق شخصی، جناحی و طایفه‌ای خواهد بود و صرفا بر اساس نیازمندی‌های جامعه عشایری است که توانمندی، تخصص، تعهد، تجربه و همسویی با جامعه عشایری از اولویت‌های انتخاب ائتلاف یاران ایل است.

وی از همه اقوام و عشایر برای حضور پررنگ در روز انتخابات دعوت کرد.

ائتلاف یاران ایل در انتخابات شیراز شکل گرفت 
دبیر ائتلاف یاران ایل

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

استان فارس ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان چهار کرسی نمانیدگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha