نامزد انتخابات: مجلس خبرگان باید نگاه کلان به انقلاب اسلامی داشته باشد

شهرکرد – ایرنا – نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری گفت: مجلس خبرگان متشکل از افراد اندیشه‌ورز است که یکی از مهمترین مسئولیت‌های آن‌ها داشتن نگاه کلان به انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله عبدالله کیوانی هفشجانی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شهرکرد افزود: اعضای مجلس خبرگان رهبری برای شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و حرکت به سمت آینده باید برنامه داشته باشند.

وی اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری حلقه واسط بین امامت و امت است که باید از یک طرف اندیشه و مکتب فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب را برای جامعه تبیین و از طرفی هم مطالبات امت را جمع‌بندی، اولویت‌بندی و ازدستگاه حاکمیت مطالبه کند.

نامزد ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری گفت: به تعبیری مجلس خبرگان رهبری از طرف امت زبان مطالبه و از طرف امام زبان تحلیل است.

وی افزود: منشاء مشروعیت و قدرت نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و اگر این ظرفیت نباشند سیاست‌مدارترین فرد هم نمی‌تواند حکومت کند.

کیوانی هفشجانی شان مجلس خبرگان را مربوط به نظام، امامت و امت یاد کرد و گفت: باید منشاء قدرت که مردم هستند را حفظ و ارتقا بخشید.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل آینده افزود: با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بخش‌های مختلف بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

کیوانی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی جامعه در همراهی با ولایت فقیه است، افزود: مردم باید پشتیبان ولی فقیه باشند و نقش خود را در این موضوع تاثیرگذار بدانند.

وی ادامه داد: نماینده مجلس خبرگان موظف است در فتنه‌ها نیز موضع‌گیری کرده و صاحب طرح و برنامه باشد.

کیوانی همچنین بر ضرورت تبیین دیدگاه و منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای مردم به خصوص نسل جوان برای همراهی هرچه بیشتر تاکید کرد.

وی اضافه کرد: مجلس خبرگان رهبری جایگاهی است که مربوط به امامت و امت جامعه است.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این مجلس مربوط به امامت و امت است، افزود: این مجلس از این جهت منتخب است که اعضای آن را مردم انتخاب می‌کنند و مهم‌ترین مسئولیت ایشان نظارت بر صفات رهبری است.

وی حضور ماهانه خود در یکی از شهرستان‌های استان، شناسایی و اولویت‌بندی مسائل و مشکلات هر منطقه برای رسیدگی را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری برنامه‌های تلویزیونی و مصاحبه‌ها و نشستهای خبری هر سه نامزد انتخابات خبرگان رهبری را پوشش می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha