نامزد مجلس خبرگان: مشارکت مردم در انتخابات پشتیبانی از نظام اسلامی را رقم می‌زند

شهرکرد -ایرنا - نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم مهمترین پشتیبانان نظام اسلامی هستند، گفت: مردم مهمترین پشتوانه نظام اسلامی به شمار می‌روند و مشارکت پرشور آنان در انتخابات پشتیبانی از انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، آیت‌الله عبدالله کیوانی هفشجانی در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه تلویزیونی جهانبین چهارمحال و بختیاری افزود: مردم عدالت‌خواه، معتقد، مومن به اسلام و به دنبال عدالت، مهمترین پشتیبان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

وی اظهار داشت: هیچ سازمان و تشکیلاتی در نظام جمهوری اسلامی از حیث تاثیرگذاری قابل مقایسه با مجلس خبرگان نیست و این مجلس بالاترین جایگاه را در نظام اسلامی دارد.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری گفت: برخلاف اینکه گفته می‌شود مجلس خبرگان وظیفه نظارت بر رهبری را دارد اما این‌طور نیست چون کسی بالاتر از ولی فقیه و نایب امام زمان(عج) وجود ندارد و منظور از نظارت مجلس خبرگان نظارت بر صفات رهبری است.

کیوانی هفشجانی با اشاره به اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب همه مراحل مختلف انقلاب را با پشتوانه ملت اداره کرده‌اند، افزود: شان خبرگان رهبری ارتباط بین امت و امام تعریف شده و نظام جمهوری اسلامی نیز نظام امامت و امت است.

وی ادامه داد: مهمترین مساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ بود و تمام عملیات‌ها نیز با حضور مردم و بسیج انجام شد.

کیوانی هفشجانی با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند شهادت می‌دهم مردم ما بهتر از مردم صدر اسلام در زمان پیامبر هستند، افزود: انتخابات یکی از آن مراحل حضور و پشتیبانی از نظام اسلامی است براین اساس همه ارکان نظام جمهوری اسلامی از رهبری، رییس‌جمهور و نمایندگان مجلس شورای با رای مردم انتخاب می‌شوند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری افزود: براساس مبانی انقلاب اسلامی حاکمیت از آن خداست و خداوند ائمه معصوم(ع) را به عنوان حاکم اسلامی قرار داده و در زمان غیبت امام زمان نایب امام زمان حاکم بر عالم است.

وی طهارت و پاک بودن را از خصوصیات اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: طاهرترین و پاک‌ترین فرد عالم امروز امام زمان(عج) است برهمین اساس نایب امام زمان(عج) نیز پاک‌ترین فرد عالم در باب تحقق عدالت در عالم به شمار می‌رود.

کیوانی هفشجانی اضافه کرد: براساس نظر رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی شامل پنج مرحله انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی است که امروز این نظام در مرحله تدوین دولت اسلامی قرار دارد.

وی اضافه کرد: مهمترین رکن برای تحقق دولت اسلامی، وجود مدیران پاک است و مدیرانی که این خصوصیت را ندارند باید از قطار حرکت اسلامی پیاده و توفیق همراهی با انقلاب اسلامی از آنان سلب می‌شود.

کیوانی هفشجانی عدالت‌خواهی را از دیگر خصوصیت نظام اسلامی عنوان کرد.

وی از مردم غیور چهارمحال و بختیاری خواست؛ فارغ از اینکه به چه نامزدی (مجلس شورای اسلامی و خبرگان) رای می‌دهند حضور و مشارکت پرشوری داشته باشند.

بخشی از زندگی‌نامه این نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

آیت‌الله عبدالله کیوانی متولد ۱۳۴۴ هجری شمسی در هفشجان شهرستان شهرکرد چهارمحال بختیاری دیده به به جهان گشود.

وی در سال ۱۳۶۰ برای نخستین بار برای شرکت در علمیات فتح‌المبین به منطقه اعزام و چند هفته دوره آموزشی گذراند که در این دوره با طلبه‌ای به نام رحیمی دهکردی آشنا شد. این آشنایی، کلید ورود به دنیای طلبگی و سربازی امام زمان(عج) و حضور در حوزه علمیه شد.

کیوانی همزمان با دروس حوزوی، تحصیلات غیرحوزوی خود را نیز ادامه داد. تحصیلات دانشگاهی وی تا اخذ دکترای عرفان اسلامی ادامه یافت.

وی علاوه بر تدریس دروس فقه (مکاسب) واصول ( کفایه) درس فلسفه (نهایه الحکمه ) و تفسیر المیزان در حوزه علیمه قم، از سال ۱۳۹۰ موفق به تدریس در مقطع کارشناسی در درس‌های فلسفه و علوم قرآنی در دانشگاه شد.

این نامزد مجلس خبرگان رهبری در سال‌‏های تحصیل، از محضر استادان بزرگی چون: علامه جوادی آملی و آیت الله سید احمد خاتمی و آیت الله احمد عابدی و مرحوم آیت الله مهندسی (ره) کسب فیض کرد.

وی ضمن تدریس در دانشگاه، حوزه و فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در سطح کشور مقالات مختلفی در موضوع فلسفه، عرفان و کلام دارد که در مجلات تخصصی به چاپ رسیده است .

کیوانی هفشجانی که مبلغ برگزیده (رتبه اول استان) دفتر تبلیغات حوزه علمیه استان قم است با تاسیس موسسه فرهنگی - قرآنی منتظران مهدی(عج) در شهر هفشجان به تربیت جوانان مومن انقلابی مشغول است.

این استاد جانباز هنوز هم مثل سال‌های زمان جنگ گوش به فرمان رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(زید عزه) می‌باشد و در راه تربیت طلاب جوان در سنگر علم و اخلاق مشغول سربازی هستند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری برنامه‌های تلویزیونی و مصاحبه‌های اختصاصی هر سه نامزد انتخابات خبرگان رهبری را پوشش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha