راهپیمایی مردم استان سمنان در حمایت از غزه

۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85395837
راهپیمایی مردم استان سمنان در حمایت از غزه

سمنان - ایرنا - مردم استان سمنان در تداوم «جمعه‌های خشمو انزجار» و در محکومیت جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر جبهه مقاومت راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در استان سمنان، در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی راهپیمایی کردند و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

بیش از چهار ماه است که مردم مظلوم غزه در مقابل تشدید جنایت‌های رژیم تا بن دندان مسلح و صفاک صهیونیستی و حامیان غربی آنان با مقاومت و ایستادگی جانانه جانفشانی می‌کنند، از این رو نمازگزاران در نقاط مختلف دیار دارالمرحمه بعد از اقامه نماز جمعه در ادامه حرگت خودجوش مردمی «جمعه‌های خشم و انزجار» به منظور اعلام حمایت همه‌جانبه از مظلومیت مردم غزه و دفاع از آرمان فلسطین راهپیمایی کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با اعلام انزجار از جنایات ضدانسانی رژیم صهیونیستی به پشتیبانیِ استکبار جهانی، همراهی و همدلی مردم جهان را در محکومیت این جنایات ضدبشری خواستار شدند.

شهروندان سمنانی با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات رخ‌داده در غزه از سوی صهیونیسم را بدون حمایت آمریکا غیرممکن دانستند و محکوم کردند.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با هشت شهرستان و مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha