جنایت آمریکا و انگلیس در یمن/ توده مردم رکن اصلی حکومت هستند 

سمنان - ایرنا- ائمه جمعه غرب استان سمنان، توده مردم را رکن اصلی حکومت عنوان کردند و جنایات آمریکا و انگلیس علیه مردم یمن را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع گرمسار، حمله وحشیانه کشور آمریکا و انگلیس به کشور یمن را محکوم کرد و اظهار داشت: این دقیقا خوی استکباری و ظالمانه و خباثت کشورهای آمریکا و انگلیس است و آنان باید بدانند این جنایات بی‌پاسخ نمی ماند.

وی با بیان اینکه هیمنه آمریکا در هم شکسته و امروز مجاهدان عراقی حشد الشعبی مرتب پایگاه های آمریکایی را بمباران می کنند، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی در واقع پاسخ کوبنده ای به سال ها ظلم و جنایت رژیم اسرائیل و جهان استکبار بود و دشمنان باید بدانند که انتقام همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم افزود: توده مردم سرمایه اصلی و ستون اصلی یک حکومت است.

خطیب جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه مردم باید بدانند که قدرت اصلی دست آنان است و اگر می‌خواهند کشور را از وضعیت کنونی نجات دهند باید به میدان آمده و با مشارکت حداکثری نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است و کشور را از آسیب های جدی نجات می دهد.

وی با اشاره به اینکه سالروز عملیات کربلای پنج در پیش است، یادآور شد: گردان امام سجاد (ع) به فرماندهی شهید عبدالله شهروی نیز در این عملیات شرکت کردند و تعداد زیادی از رزمندگان گرمساری در این عملیات جانباز و شهید شدند و روز شنبه یادواره این شهدا در گلزار شهدای گرمسار برگزار می شود.

حجت‌الاسلام آرامی تأکید کرد: مسئولان باید از برنامه‌های ارزشی شهرستان حمایت کنند چرا که میز ریاست خود را مدیون خون شهدا هستند.

تلاش دشمن در کوچک‌شمردن حضور مردم در انتخابات به جایی نمی‌رسد

امام جمعه آرادان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد صاحب الزمان(عج) با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: کوچک‌شمردن حضور مردم در صحنه های حماسی مانند انتخابات شگرد اصلی دشمنان است که راه به جایی نمی‌برد.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم افزود: حضور مردم در صحنه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در طول تاریخ انقلاب معجزه‌آفرین بوده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه قیام مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۶ زمینه‌ساز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بود، تصریح کرد: راهبرد امام راحل تکیه بر توده مردم بود، نه نور چشمی ها و امروز نباید به نور چشمی ها میدان داد؛ چرا که مردم رکن اصلی این حکومت، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه ها توسط مردم در کشور سرکوب شده است و این مردم بودند که در سخت ترین شرایط در کنار یکدیگر متحد شدند و کشور را از بسیاری آسیب ها نجات دادند.

خطیب جمعه آرادان خروج مردم از صحنه های حماسی و ملی را یک ترفند و راهبرد اساسی از سوی دشمنان برشمرد و گفت: تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در فعالیت های مهم از جمله مشارکت در انتخابات، راهپیمایی اربعین و تردیدافکنی درباره اسوه های مقاومت از جمله سردار سلیمانی، و حضور مردم در جشن های مذهبی، از اقدامات مهمی است که دشمن در راستای تحقق اهداف خود انجام می دهد.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه حماسی انتخابات بسیار تعیین کننده است، یادآور شد: مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیش از مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد، زیرا یکی از مهم ترین وظایف مجلس خبرگان انتخاب رهبری و نظارت بر عملکرد رهبری است.

حجت‌الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه انتخاب اصلح در انتخابات باید در اولویت مردم قرار گیرد، افزود: یکی از شگردهای دشمن این است که مردم ایران را از قدرت آمریکا بترسانند، اما این در حالی است که مردم ایران چهار دهه در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کردند و عزت و شرافت و ارزش های انقلابی خود را زیر پای نمی گذارند.

وی با اشاره به جنایت صهیونیست و کشورهای استکباری علیه کشور یمن و مردم مظلوم و مسلمان این منطقه، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و اسرائیل غاصب بدانند قطعا از این عمل جنایت بار خود پشیمان خواهند شد و سرزمین یمن گورستان آمریکایی ها و اسرائیلی ها خواهد شد.

امام جمعه آرادان گفت: پس از ۱۰۰ روز جنایت، مقاومت غزه زنده و سرحال و آماده و رژیم صهیونیستی خسته و سرافکنده است و این هماورد یک عزت است.

وی تاکید کرد: شهرستان آرادان کمبودهای زیادی در حوزه های مختلف از جمله امکانات رفاهی ، تفریحی و آموزشی وجود دارد که لازم است سرپرست جدید فرمانداری آرادان با پیگیری جهادی این کمبودها را در سطح شهرستان برطرف کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha