۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85395351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین آماده برگزای انتخابات باشکوه است

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85395351
قزوین آماده برگزای انتخابات باشکوه است

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: قزوین با تلاش های صورت گرفته مهیای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری است.

به گزارش ایرنا، عباس کاظمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور سیداحمد عبودتیان، دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی برگزار شد، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی، شهرداران و بخشداران استان قزوین تا ۱۳ اسفند ماه در حالت آماده باش قرار دارند و بایستی در ادامه راه تجهیزات، امکانات و نیروهای انسانی خود را در مسیر انتخابات به کار بگیرند.

وی با تاکید بر اصل بی طرفی و عدم جانبداری از نامزدها و کاندیداها انتخاباتی، خاطرنشان کرد: انجام این مساله اصل مهمی است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و بخشداران استان قزوین در این خصوص قانون را رعایت کنند.

به گفته وی، پیشگیری از هرگونه نارضایتی و همچنین اهمیت به موضوع مشارکت مردم به عنوان یک اصل راهبردی باید در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

کاظمی یادآور شد: از یک هزار و ۹۶ شعبه اخذ رای در استان قزوین، ۸۳۹ شعبه ثابت و ۲۵۷ شعبه نیز سیار هستند و دست اندرکاران شعبات اخذ رای نیز شناسایی و معرفی شده و آموزش های لازم را دیده اند که در حوزه آموزش، ۳۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته ایم.

رییس ستاد انتخابات قزوین با اشاره به ۲۳۱ داوطلب تایید صلاحیت شده در سه حوزه انتخابیه استان، افزود: امیدواریم ۱۱ اسفندماه جاری نقطه عطفی در مسیر رسیدن به قله های افتخار رقم بخورد و در ۱۲ اسفند نیز جشن پیروزی ملت را برپا کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha