۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85396064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بستر فناوری های تحول آفرین با عبور از اقتصاد سنتی فراهم می شود

قزوین - ایرنا - زهرا افلاطونی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز با کد انتخاباتی ۱۳۹ ضمن اشاره به اینکه بستر فناوری های تحول آفرین با عبور از اقتصادی سنتی فراهم می شود، گفت: اگر جوانان در این راه قدم بگذارند، ظرف مدت کوتاهی می توان بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

به گزارش ایرنا، زهرا افلاطونی متولد سال ۵۹ در شهر قزوین، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته‌ آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌ زبانان از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سال ۷۸ به مدت ۲۳ سال در مرکز مخابرات منطقه‌ قزوین مشغول به کار است.

رفع مشکلات فرهنگی در کنار مسایل اقتصادی حایز اهمیت است

افلاطونی در خصوص مهمترین برنامه‌های خود با ورود به خانه ملت، اظهار کرد: در صورتی که بتوانم حداکثر آرای مردم را برای ورود به مجلس دوازدهم به دست بیاورم بدون شک در کنار رفع مشکلات اقتصادی کشور به طور حتم پرداختن به مباحث و مسایل کلان فرهنگی را هم مورد توجه جدی قرار خواهم داد.

وی به رفع مشکلات کم آبی و آلودگی هوا در بسیاری از نقاط کشور اشاره کرد و یادآور شد: پرداختن به مباحث کلان از جمله تورم، معضلات حوزه صنعت و کشاورزی مورد توجه جدی بنده قرار دارد و در ادامه نیز با توجه به مشکلات صندوق بازنشستگی و مطالباتی که قشر کارگران، بازنشستگان و فرهنگیان دارند، راهکارهای خودم را به مجلس ارایه می دهم.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی، اهتمام ویژه برای مبارزه با قاچاق کالا، موادمخدر، ورود تسلیحات تروریستی و ممانعت از ورود اتباع غیرمجاز خارجی به کشور را از دیگر برنامه های اولویت دار خود برشمرد و خاطرنشان کرد: هوشمند کردن دیواره مرزی در این راستا یکی از برنامه‌های من در خانه ملت خواهد بود.

افلاطونی، معرفی ظرفیت‌های استان در داخل و خارج از کشور را نیز مهم برشمرد و توضیح داد: تلاش برای جذب اعتبارات عمرانی، فرهنگی و معرفی قزوین به عنوان یک قطب کشاورزی، صنعتی، گردشگری و علم و فناوری، از اولویت های کاری بنده است و رسیدگی به مشکلات روستایی را نیز جدی خواهم گرفت.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم استان قزوین ظرفیت گردشگری و کشاورزی قابل توجهی را داراست و اگر بتوانیم در این راستا موفق عمل کنیم به طور قطع برای پیشرفت استان نیز بسیار موثر و نتیجه‌ بخش خواهد بود.

افلاطونی با اشاره به مشکل خشکسالی سال های اخیر استان و کمبود آب، تاکید کرد: مشکلات آلودگی هوا در منطقه‌ی آبیک و ترافیک شهری که الان در قزوین تبدیل به یک معضل شده در کنار مباحث مربوط به خشکسالی از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای رفع این مسایل اقدامات موثری انجام خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از دیر باز یکی از ظرفیت‌های بالقوه استان قزوین محسوب شده، خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری کشاورزی همانطور که در استان های دیگر موفق عمل کرده با راهیابی من به مجلس دوازدهم این موضوع به طور جدی در دستور کاری قرار خواهد گرفت.

این کاندیدای ورود به مجلس شورای اسلامی به حوزه اقتصادی و فناوری های نوین جهانی هم اشاره کرد و گفت: فکر می کنم اگر ما هم از مرحله اقتصاد سنتی عبور کنیم و همگام با دنیا بتوانیم بستر فناوری های تحول آفرین را آماده کنیم و جوانان را در این مسیر نیز با خود همراه کنیم ظرف مدت کوتاهی می توانیم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و از سوی دیگر نیز با کاهش بیکاری روبرو خواهیم شد و در عین حال این مساله بر مواردی از جمله تورم و گرانی ها هم تاثیرگذار می باشد.

افلاطونی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط در انتخابات پیش رو، توصیه می کنم با توجه به همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، مردم پای صندوق های رای بیایند و با انتخاب افراد اصلح و کاردان انتخاباتی پرشوری را رقم بزنیم و به طور حتم، این حضور در سطوح بین المللی باعث کاهش بسیاری از مسایل در حوزه اقتصاد و تحریم ها نیز خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha