۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85391648
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه استان تهران:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم معاندان نظام را کور کرد

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث کور شدن چشم دشمنان و معاندانی شد که به دنبال توطئه بوده و برای کشور ما عزت، عظمت و شرافت را نمی‌خواهند.

به گزارش ایرنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز دوشنبه در جشنواره برترین‌ها در عرصه‌های اجتماعی، مذهبی و محله‌های اسلامی که در سالن شهید جنگروی سپاه استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان به دنبال فتنه‌انگیزی و توطئه برای ایران و دیگر کشورهایی هستند که در مقابل آن‌ها ایستاده‌ و می‌خواهند استقلال داشته باشند، حال آنکه مردم کشورمان مقاومت، ایستادگی را انتخاب و در سایه آن به دستاوردهای حیرت‌انگیزی در حوزه‌های مختلف دست یافته و مسیر خطیر و ارزشمندی را طی کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به محورهای فعالیت در محله‌های کرامت اسلامی، افزود: این اقدام با هدف رفع معضلات محلات کم‌برخوردار در سطح شهرستان‌های استان تهران با مدیریت فرماندان و انتخاب مدیران محله و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته است.

این مسئول اعلام کرد: محرومیت‌زدایی و آسیب‌زدایی ۲ اولویت این سپاه در محلات شهرستان‌های استان است.

ولی‌زاده تاکید کرد: بر این اساس در هر شهرستان ۱۳ کارگروه تخصصی موضوعات، معضلات و مطالبات مردم را در سطح محلات رصد و در راستای رفع آن‌ها تلاش و اقدام می‌کنند که این اقدام آثار و برکات بسیار خوبی در رفع مشکلات به همراه داشته است.

وی، ارتقاء سطح امنیت محلات، جلوگیری از طلاق‌های توافقی، ترویج ازدواج آسان، امنیت عمومی و بهبود زیرساخت‌ها را از اهداف فعالیت در محلات اسلامی برشمرد و افزود: در این راستا خدمات زیادی ارائه و تلاش شده از مشکلات و معضلات مردم در محلات کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر کاسته شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: دشمنان می‌کوشند فضای کشور را به یک میدان جنگ تبدیل و با ناامیدی و مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب، از هر فرصتی برای اجرای تهدیدات علیه ملت و کشور ایران استفاده کنند.

ولی‌زاده با تاکید بر اینکه هدف دشمنان مشارکت نکردن مردم در انتخابات پیش‌رو و حضور نیافتن پای صندوق‌های رأی است، ادامه داد: این در حالی است که به منظور ناامید کردن دشمنان باید از هر فرصتی برای بیان دستاوردها و بازگو کردن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha