فرمانده سپاه الغدیر یزد: هویت زدایی از محلات، برنامه دشمن است

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمن هویت زدایی از محلات را با بهره گیری از فضای مجازی و برنامه های سوء فرهنگی به جد در دستور کار و برنامه راهبردی خود قرار داده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز دوشنبه در همایش هیات های اندیشه ورز محلات یزد افزود: برای مقابله با توطئه گسترده فرهنگ و هویت زدایی از محلات باید نه تنها یک نهاد و اداره که مردم و تشکل های فرهنگی همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمنان که تاکنون خود را ناکام از توطئه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصادی می دانند به دنبال هویت زدایی از ارزش‌های دینی و انقلابی و از مردم در محلات مختلف است که سابقه طولانی دارد و باید برای خنثی کردن اهداف دشمن اقدام مناسب داشته باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: یکی از اساسی ترین ماموریت‌های پایگاه مقاومت بسیج در محلات شناسایی آسیب‌ها و معضلات محله است و در این جلسه نخبگان و اقشار مختلف محلات گرد هم آمدند تا با همفکری و هم افزایی این مسائل و مشکلات را در محلات حل کنند.

تدوین برنامه فرهنگی ۱۰۰ محله یزد در دستور کار است

زارع کمالی افزود: نقشه و برنامه ۱۰۰ محله در سطح استان را در دستور کار خود دادیم و تا ابتدای سال آینده تمام محلات استان را با همین برنامه در راستای مقابله با اهداف دشمن که همان هویت زدایی از محلات اسلامی است اقدام کنیم.

وی گفت: برنامه ریزی مدون برای اجرای برنامه های مناسب فرهنگی و اجتناعی جزو رویکرد سپاه و بسیج با همکاری بخش های مختلف است که در سطح محلات صورت می گیرد و قطعا باید در این خصوص شاهد تعامل سازنده و مداوم همه بخش ها باشیم.

در این نشست که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج برگزار شد تعدادی از اعضای هیات‌های اندیشه ورز به طرح مطالبات و مطالب خود به خصوص در حوزه فرهنگی و ضرورت توجه به ارتقای امور در این حوزه پرداختند و به سوالات پاسخ داده شد.

به مناسبت هفته بسیج یک هزار و ۵۰۰ برنامه در یزد برگزار می شود و استان ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha