۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85390510
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

راهداران زنجان به ۴۰۰ خودروی گرفتار در کولاک امدادرسانی کردند

زنجان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار در کولاک مسیر ابهر - خدابنده با تلاش نیروهای راهداری امدادرسانی و رهاسازی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، علی اصغر عطوفی روز یکشنبه با اعلام این مطلب، افزود: تیم راهداری با ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای بازگشایی محور ابهر-خدابنده از کیلومتر ۱۷ تا ۲۹ اقدام کرد.

به گفته این مسوول، شامگاه گذشته بارش برف همراه با کولاک شدید، محور ابهر- خدابنده را در بر گرفته بود که گشت‌های راهداری توانست در مدت زمان کوتاه برای تردد در مسیرهای این شهرستان، امدادرسانی به خودروها را انجام دهد.

وی در ادامه از مسافران خواست در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر یادآور شد: رانندگان برای تردد در جاده‌های استان به‌ویژه گردنه‌های سخت‌گذر و کوهستانی تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، وسایل زمستانی و لباس گرم را همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: رانندگان علاوه بر رعایت سرعت مطمئن نسبت به رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و توجه کامل به جلو به‌خصوص در زمان بارندگی اقدام کنند و همکاری با عوامل راهداری را در مواقع بحران در دستور کار داشته باشند.

سامانه بارشی که از چند روز گذشته وارد این استان شده بسیاری از مناطق استان را سفید پوش کرد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان سامانه بارشی که از روزهای گذشته در استان فعال بود و بارندگی های خوبی را در سطح استان موجب شد، پیش از ظهر امروز منطقه را ترک خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha