۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85479904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰۰ پروژه نوسازی زنجان در حال احداث است

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85479904
بیش از ۱۰۰ پروژه نوسازی زنجان در حال احداث است

زنجان - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از۱۰۰ پروژه این اداره‌کل در حال احداث است که امیدواریم با همکاریهای بین بخشی به موقع به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید رضا اسلامی در خطبه‌های های پیش از نماز جمعه شهر زنجان به فعالیت‌های این اداره کل اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته امسال‌ همانند سال گذشته ۲۰۰ کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان می شود.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نوسازی مدارس‌ استان را احداث مدرسه در نهضت اقدام ملی مسکن است بیان کرد و گفت: این موضوع در گذشته مشکلاتی را برای تحصیل گروه‌های هدف ایجاد کرده بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه باهمکاری اداره کل راه و شهرسازی و استانداری ساخت مدارس در این طرح قبل از واگذاری مساکن انجام خواهد شد ادامه داد: تحقق این مساله می تواند با توجه به افزایش جمعیت شهری، هزینه‌های تردد دانش آموزان را به مراتب‌ کاهش دهد.

اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی خللی را در پیشبرد برنامه ها ایجاد کرده است افزود: با توجه‌ به مشکلات این بخش تلاش داریم اهداف ترسیم شده به نتیجه مطلوبی برسد.

وی بابیان اینکه علاوه بر کمک دستگاه‌های متولی امر بهره‌گیری از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و خیرین مدرسه یار مورد توجه قرار گرفته است خاطرنشان کرد: یکی از منابع تأمین اعتبار نوسازی مدارس خیرین مدرسه ساز هستند.

هم اکنون ۲۱۹ هزار دانش‌ آموز در ۲ هزار و ۲۳۸ مدرسه استان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha