۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85390050
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امواج بارشی جدیدی وارد زنجان می‌شود

۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۷
کد خبر: 85390050
امواج بارشی جدیدی وارد زنجان می‌شود

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: امواج ضعیفی سه شنبه شب از آسمان زنجان عبور خواهد کرد و سبب بارش هایی در مناطق مختلف استان خواهد شد.

الهام نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی که از روزهای گذشته در استان فعال بوده و میزان بارندگی های خوبی را موجب شده است، پیش از ظهر امروز منطقه را ترک خواهد کرد.

وی یادآور شد: از صبح فردا دمای هوا در نقاط مختلف استان به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و از ظهر سه شنبه هفته جاری دوباره روند افزایشی دما را شاهد خواهیم بود.

نجفی دمای هوای فعلی زنجان را صفر درجه بیان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان صفر و هشت درجه، ابهر یک و 10 درجه، خرمدره یک و ۹ درجه، آببر سه و هفت درجه، قیدار صفر و 6 درجه، سلطانیه پنج و هفت درجه و ماهنشان سه و ۱۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha