۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85386208
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دلفان: مرخصی مدیران و کارکنان ادارات  لغو می شود

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی قوی مرخصی مدیران و کارکنان ادارات از امروز لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اصغر قهرمانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دلفان افزود: از امروز مدیران و کارکنان ادارات در آماده باش کامل خواهند بود و هیچ ارگان و اداره‌ای نباید در این خصوص کوتاهی کند، زیرا ممکن است کوتاهی ما به منطقه یا بخشی از شهرستان لطمه وارد کند..

وی با بیان اینکه تدابیر لازم جهت مقابله با هرگونه خسارات احتمالی جانی و مالی اندیشیده شده است، افزود: سامانه بارشی پیش رو بصورت نقطه‌ای خواهد بود، لذا در تمام نقاط شهرستان باید آمادگی‌های لازم را جهت مقابله با خسارات احتمالی داشته باشیم.

فرماندار دلفان ادامه داد: باید دریچه تمامی پل‌ها ، مسیل ها، رودخانه‌ها، جداول و ... پاکسازی شوند تا در هنگام بارش به مشکلی گریبانگیر ما نباشد، نقاط حادثه خیز محورهای روستایی نیز توسط دهیاران شناسایی و اطلاع رسانی گردند.

قهرمانی تصریح کرد: سوخت کافی و اقلام مورد نیاز جهت مدیریت و خدمات رسانی به مناطق سخت گذر پیش بینی شود، تمامی سوله‌ها و سالن‌های سطح شهرستان باید در آماده باش کامل برای اسکان احتمالی افراد قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های خصوصی نیز موظفند تمام امکانات خود را در اختیار شهرستان قرار دهند، باید همه بخش ها نهایت همکاری را در هنگام بحران داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha