نماینده سبزوار: مشارکت مردم در انتخابات نظام را تضمین می‌کند

سبزوار- ایرنا - نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نقطه قوام، اقتدار و ثبات حاکمیت است که مشارکت پرشور مردم در آن، ثبات نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

به گزارش ایرنا، علی اصغر عنابستانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات رکن نظام مردم سالاری، مراجعه حاکمیت به مردم و پشتوانه خوبی برای نظام در همه عرصه‌ها است.

وی اظهار داشت: در کنار تلاش عوامل مختلف برای برگزاری انتخابات پرشور، مردم هم باید با انگیزه بیایند و رای بدهند، چرا که با رای ندادن به طور یقین تغییری رخ نمی دهد و مشکلی از کشور حل نمی شود.

نماینده شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن،‌ خوشاب و ششتمد در مجلس با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت گفت: این سفرها ضرورت دارد زیرا مسائل کشور بهتر و ملموس تر توسط دولتمردان درک شده و راه حل‌های بهتری برای آنها پیدا می‌شود.

توسعه زیرساخت جاده های غرب خراسان رضوی مورد توجه قرار گرفته است

نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های اخیر توسعه زیرساخت جاده های این منطقه مورد توجه جدی تری قرار گرفته است.

عنابستانی افزود: تسریع در ساخت بخشی از باند دوم جاده‌ سبزوار - جوین - اسفراین، که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ۲۰ کیلومتر آن هزینه شده از آن جمله است که ۶ کیلومتر آن آسفالت و مابقی آن نیز آماده آسفالت است.

وی تصریح کرد: همچنین دوبانده کردن جاده سبزوار- ششتمد- بردسکن موضوعی حیاتی است که ردیف اعتباری مستقل برای آن لحاظ شده و بررسی مطالعات مرحله نخست و دوم آن انجام شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: برای دوبانده کردن جاده سبزوار- خوشاب- قوچان- دوغایی نیز استعلام های مربوطه از محیط زیست و پدافند غیرعامل دریافت شده و اکنون در مرحله دریافت مجوز ماده ۲۳ است.

عنابستانی با اشاره به تکمیل مرحله نخست نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سبزوار و پیگیری تسریع در روند جذب سرمایه گذاران برای منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: برای تکمیل طرح راه آهن سبزوار نیز جذب اعتبارات از محل ماده ۵۶، بودجه عمومی و تهاتر پیگیری و هماهنگی های لازم صورت گرفته است که امید است این طرح زیرساختی در دولت سیزدهم به سرانجام برسد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha