۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85384181
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۳۵ هزار و ۹۴۴ خودرو وارد گیلان شدند

۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبر: 85384181
۳۳۵ هزار و ۹۴۴ خودرو وارد گیلان شدند

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در تعطیلات گذشته از (چهارشنبه تا یکشنبه) ۳۳۵ هزار و ۹۴۴ وسیله نقلیه وارد استان شدند که نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن ۷۲ درصد افزایش داشته است.

غلامعلی نیک‌فهم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ۳۲۱ هزار و ۷۸۵ دستگاه خودرو در این مدت از استان گیلان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن ۶۵ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ورود خودرو از آزاد راه قزوین - رشت با ۱۵۷ هزار و ۸۹۶ دستگاه وسیله نقلیه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن ۱۴۵ درصد افزایش داشته است، افزود: خروجی وسیله نقلیه از این آزاد راه نیز ۱۴۳ هزار و ۹۴۸ خودرو بوده که ۱۲۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیان کرد: در تعطیلات گذشته، تردد ورودی از رامسر - چابکسر با ۱۱۰ هزار و ۸۸۱ دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن ۴۱ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۱۱ هزار و ۴۹۶ خودرو از محور چابکسر - رامسر خارج شد که ۴۲ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: در زمان حاضر تردد در تمامی محورهای گیلان روان است.

شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha