۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85129041
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در محور ورودی گیلان محدوده رودبار پرحجم است

رشت _ ایرنا _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در زمان حاضر محور ورودی به استان در محدوده رودبار پرترافیک اما روان است.

غلامعلی نیک فهم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ خودرو وارد گیلان شد که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۹۶ هزار ‌و یک وسیله نقلیه از محورهای خروجی استان گیلان خارج شد که نسبت به مدت مشابه هفته قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اضافه کرد: بیشترین ورود خودرو به استان با ۵۰ هزار ‌و ۳۰۸ وسیله نقلیه از آزاد راه قزوین به رشت و بیشترین خروجی نیز با ۳۷ هزار و ۱۷۸ خودرو در مسیر رامسر به چابکسر ثبت شده است.

وی بیان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

گیلان به روال اکثر آخر هفته های تابستانی از امروز صبح شاهد ترافیک سنگین ورودی به گیلان در مسیر منجیل به رودبار است و صف طولانی چندین کیلومتری از خودروهای ورودی به استان در این محور تشکیل شده است.

فیلم | ترافیک ورودی گیلان در محور منجیل - رودبار

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha