حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر حمایت از آرمان های انقلاب است

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، گفت که این حضور در صف های دشمن شکن مردم و خدمتگزاران نظام، دوشادوش یکدیگر موید حمایت همه جانبه ملت از آرمان های انقلاب اسلامی و هزاران شهید است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در متن پیام "مجتبی عبداللهی" آمده است: بر تارک انقلاب شکوهمند اسلامی، ایام پرافتخاری نقش بسته و اکنون نیز در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، نمایشی از حضور پرشور، اقتدار و حمایت مردم شریف و شهید پرور استان البرز در راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

انقلابی که بنیان آن را امام راحل (ره) نهاده و سپس به زعامت رهبر فرزانه انقلاب کمال و شکوفایی خود را جشن گرفته است.

مردم آمدند تا به مستکبران و فتنه انگیزان جهان اثبات کنند که علی رغم سختی ها، مشکلات و تلون افکار و سلایق، بر عهدی که با شهدا بسته اند، ایستاده اند.

اینجانب بعنوان خادم مردم فهیم البرز بر خود فرض می دانم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف برای شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان شد، نهایت قدرشناسی خود را اعلام دارم. امید است باحضور حداکثری در پای صندوقهای رای در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و متجاوزان و دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha