۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85383376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلوه هایی از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کرج + فیلم

کرج-ایرنا- راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن کرج امروز یکشنبه با جلوه هایی ماندگار و حاشیه هایی از حضور متحدانه مردم پا در رکاب انقلاب اسلامی همراه شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، در بخشی از این راهپیمایی که از خیابان شهید بهشتی کرج آغاز شد، ابتدا راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر حامیان گروههای تروریستی، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به شکرانه چهل و پنج سال عزت ، استقامت، پایداری و وحدت امروز ۲۲ بهمن نیز پیر ، جوان ، زنان و کودکان آمده بودند و هم صدا با سایر مردم ایران اسلامی با ندای الله اکبر عظمت پیروزی انقلاب اسلامی را که در سایه همبستگی طی چند دهه اخیر نقطه امیدی برای مظلومان جهان شده را به رخ دشمنان قسم خورده خود بکشند.
راه اندازی ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی برای کودکان از جلوه های زیبای این راهپیمایی با شکوه بود که با استقبال کودکان و نوجوانان همراه شد.


راهپیمایان که با خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردهای رنگارنگ حمل می کنند، ضمن سردادن شعارهای انقلابی، ضمن برگزاری جشن سراسری ملت ایران در گذر چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای حضور و مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال به تصویر کشیدند.
وجود اقشار مختلف از جمله جانبازان، پدران و مادران و خانواده های معظم شهدا، ورزشکاران، نوجوانان و جوانان و گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی در این راهپیمایی با شکوه، جلوه زیبایی به یوم الله ۲۲ بهمن کرج بخشیده است.
اکنون راهپیمایان از مسیرهای مختلف کرج به سمت میدان جمهوری اسلامی در حرکت است.

حضور احمد وحیدی وزیر کشور به همراه استاندار البرز در جمع راهپیمایان کرج و شعر خوانی یک دختر نوجوان در حضور ایشان از دیگر جلوه های راهپیمایی امروز سرزمین ایران کوچک بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان البرز در ساعت ۹ صبح امروز دسته ها و گروه های خودجوش مردمی در محلات شهری و روستایی به سمت مسیرهای از پیش تعیین شده برای این مشارکت پرشور حرکت کردند.

ابتکار عمل جوانان کرجی برای نمایش افکار پلید استکبار جهانی و مظلومیت کشورهای مسلمان 

شماری از جوانان کرجی در میدان جمهوری این شهر با تن کردن لباس مردم یمن، بسیجی، ایرانی، برده های سیاه پوست  و پرچم اسراییل در حالی که پلاکارد های  افکار آنان را در دست داشتند ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب حمایت خود را از مظلوپان جهان اعلام کردند ، این ابتکار عمل با همراهی و استقبال مردم همراه بود.

حضور معلولان و جانبازان انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان کرجی 

شماری معلولان و جانبازان انقلاب اسلامی نیز با ویلچر در حالی که پرچم ایران، تصاویر سردار سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی، پلاکارد مرگ بر اسراییل را در دست داشتند ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را پاس داشته و بر حفظ ارزش های ا نقلاب اسلامی تاکید کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha