۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85383176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ بهمن تجلی اراده و همدلی ملت سرافراز ایران اسلامی است

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیام تبریکی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن هر سال تداعی گر و تجلی اراده، ایمان و همدلی ملت شریف ایران برای پیروزی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

به گزارش شنبه شب روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در متن پیام " مجتبی عبداللهی" آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی بعنوان مظهر قدرت و اراده مردم برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، مشارکت پرشور مردم در ادوار مختلف انتخابات را دفاع از آرمان های ۲۵۰ هزار شهید و یک میلیون ایثارگر در راه این فتح بزرگ دانسته و یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب را گرامی می داریم.

استاندار البرز در پیام خود ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حال آنکه در نظام جمهوری اسلامی که مبتنی بر نظریه مردم سالاری دینی است، راه های حضور اثرگذار مردم در تشکیل تمامی نهادهای قدرت از طریق برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.

و یاداور شده است: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات، حق و تکلیف است، شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در این برهه حساس، مهر باطلی بر اهداف شوم دشمنان انقلاب به شمار می‌رود.

عبداللهی در این پیام آورده است: امید است که با حضور شهروندان فهیم و سرافراز البرزی، دوشادوش ملت بزرگ ایران در صفوف به‌ هم‌ پیوسته در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ حضور حماسی دیگری رقم خورده و برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب افزوده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha