۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85382212
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بومی‌گرایی رمز موفقیت فوتبال رفسنجان

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85382212
بومی‌گرایی رمز موفقیت فوتبال رفسنجان

کرمان - ایرنا - با وجود اینکه تیم‌های مطرح فوتبال استان کرمان حاضر در لیگ برتر کشور امسال از کمترین بازیکن بومی استفاده کرده‌اند و با توجه به هزینه‌هایشان جایگاه مناسبی نیز در جدول ندارند اما مس نوین رفسنجان با رمز بومی‌گرایی موفق به کسب رتبه سوم رده‌بندی لیگ دسته سه شده است.

به گزارش ایرنا، بحران مالی گریبانگیر باشگاه صنعت مس رفسنجان کل فعالیت‌های ورزشی و به تبع آن اخبار منتشر شده از آن را تحت تاثیر خود قرارداده؛ بحرانی که ماحصل بدهی های انباشته و کاهش حمایت های مالی و معنوی حامی این باشگاه شرکت ملی صنایع مس ایران بوده است.

براساس گزارش‌ها اما در میان همه اتفاق‌های ناخوشایند فصل جاری باشگاه صنعت مس رفسنجان موفق به ثبت دستاوردهای مثبتی در سایر رشته های ورزشی شده است.

مهمترین دستاورد باشگاه در فصل جاری، تشکیل تیم فوتبال مس نوین رفسنجان بود که با تکیه کامل بر بازیکنان و مربیان بومی موفق به کسب جایگاه سومی لیگ دسته سوم کشور شده است.

موفقیتی که ماحصل سیاست گسترش حوزه ورزشی با تکیه بر توانمندی های بومی ارزیابی می‌شود و توانسته به بهترین شکل پرچمدار سیاست گذاری جدید در حوزه تیم داری ورزشی باشد.

از سوی دیگر در رشته های ورزشی فوتسال بانوان و فوتبال جوانان باشگاه صنعت مس رفسنجان توانست رتبه‌هایی بهتر از فصل گذشته کسب کند و این مهم در حالی است که بودجه این رشته ها نسبت به فصل گذشته یا ثابت بوده یا با کاهش رو به رو شده است.

نکته قابل توجه، ظرفیت موجود در باشگاه صنعت مس رفسنجان در زمینه امکانات و استعدادهای ورزشی است که در صورت همراه شدن با حمایت های معنوی و مالی امکان تبدیل استان کرمان و شهر رفسنجان را به قطبی ورزشی در جنوب شرق کشور محقق خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha