دستان خالی دقیقی در رفسنجان؛ رختکن مس خالی‌تر از همیشه

کرمان - ایرنا - باوجود اینکه تیم فوتبال مس رفسنجان در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر موفق به توافق اولیه با سعید دقیقی سرمربی پیشین شمس آذر قزوین شده اما مسائل مالی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن دست مس را از همیشه خالی‌تر کرده است.

به گزارش ایرنا، همانطور که مسئولان باشگاه مس رفسنجان اعلام کردند مشکلات مالی همچنان گریبانگیر رفسنجانی ها است و ابتدا زمانی که تیم های لیگ برتری در تعطیلات نیم فصل به‌دنبال جذب بازیکنان کلیدی و تقویت تیم خود بودند، پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال مس رفسنجان به‌خاطر شکایت لوسیانو پریرا و چند بازیکن دیگر بسته شد تا مسی ها از کوران نقل و انتقالات باز بمانند.

بازیکنان مس نیز یکی پس از دیگری ساز جدایی را کوک کردند و با این همه بنظر می‌رسد که شرکت مس نیز توجه چندانی به بدهی‌های هزار میلیارد ریالی تیم خود ندارد و دقیقا زمانی که تیم ها بیشتر ترکیب خود را بسته اند، رفسنجانی‌ها هنوز موفق به جذب حتی یک بازیکن نشده است.

از سوی دیگر شنیده ها حکایت از وقوع برخی تخلفات در مدیریت رده‌ بالای ورزشی صنایع مس دارد که بر وضعیت باشگاه‌های زیرمجموعه این شرکت نیز اثرگذار بوده که وضعیت تیم های زیرمجموعه مس را بحرانی تر از همیشه کرده است.

با این وجود، پس از خداحافظی دراماتیک محسن آذرباد، فرشید باقری با هدف پیوستن به استقلال و محمد خدابنده لو برای پیوستن به پرسپولیس دنبال رضایت نامه خود از مس رفسنجان بودند.

از سوی دیگر علاوه بر غیبت بی خبر علی عدنان، کارت بازی آروین کالمرزی صادر نشد و نیما انتظاری نیز به‌خاطر خدمت سربازی راهی ملوان شد و زمزمه هایی از جدایی میثم تیموری و چند بازیکن دیگر هم به گوش می رسد تا رختکن رفسنجانی‌ها خالی تر از همیشه شود.

حالا که سعید دقیقی سرمربی پیشین شمس آذر قزوین که این تیم را با صعودی تاریخی به لیگ برتر آورد با مس رفسنجان به توافقات اولیه رسیده و امیدها را برای بهبود وضعیت این تیم در رفسنجان زنده کرده است، عده زیادی هم به آینده این تیم خوشبین نیستند و همچنان این نگرانی وجود دارد که بازیکنان مورد نظر کادر فنی به خاطر مشکلات مالی و سایر مسائل جذب‌ نشوند و مس‌ همچنان در بحران باقی بماند.

دقیقی سال گذشته با تیم فوتبال شمس آذر قزوین در رقابت های لیگ دسته یک کشور ۷۰ امتیاز به دست آورد و موفق شد که با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به لیگ برتر کشور صعود کند، از سوی دیگر سبک تفکرات این سرمربی در صورت حمایت می‌تواند در این اوضاع بحرانی به کمک رفسنجانی‌ها بیاید و جایگاه این تیم را در جدول بهبود بخشد.

تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر کشور با کسب ۱۵ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha