۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85381005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش پیاده روی خانوادگی بزرگداشت دهه فجر در قرچک برگزار شد

قرچک- ایرنا- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مردم و مسئولان قرچک در روستای داودآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صدها نفر از اهالی روستای داودآباد و روستاهای اطراف روز پنجشنبه با شرکت در همایش پیاده روی، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و بر ایستادگی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، در طول مسیر به صورت خودجوش شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند تا اعلام کنند، هیچ گاه دشمنی و خباثت دشمنان قسم خورده نظام به سرکردگی آمریکای جنایتکار در حق مردم ایران را فراموش نمی‌کنند و همچنان پای انقلاب خویش ایستاده‌اند.

بخشدار مرکزی قرچک در تجمع مردم این روستا در سالن ورزشی چند منظوره که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از چنان پیشرفتی برخوردار است که دشمنان تاب دیدن آن را ندارند، پیشرفت‌هایی که قطعا روستانشینان بیش از سایرین، آن را درک می‌کنند چرا این امروز چهره مناطق روستایی با خدمات نظام دگرگوه شده است.

مجید قیصرپناه افزود: حضور باشکوه مردم روستای داودآباد درجشن پیروزی انقلاب و همایش پیاده روی خانوادگی، نوید بخش حضور حماسی آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن در انتخابات

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، حضوری که قطعا امید را به کشور ارزانی داشته و دشمنان را از دشمنی و کینه‌توزی خود، ناامید می‌سازد.

وی با اشاره به بخشی از خدمات دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق روستایی قرچک گفت: اجرای بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال طرح در مناطق روستایی طی ۲۱ ماه گذشته نشان از این مهم دارد که دولت سیزدهم تمام توان خود را صرف رسیدگی به مناطق کمتربرخوردار و روستایی کرده است.

وی اظهار داشت: تأمین روشنایی معابر، زیرسازی کلیه معابر روستایی، تعویض شبکه فرسوده آبرسانی، تعریض محور مواصلاتی قرچک- پاکدشت از روستای جیتو، اجرای ۳۰ مرحله اردوی جهادی پزشکی در مناطق روستایی و افتتاح ۳ زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره تنها بخشی از خدمات نظام و دولت سیزدهم در مناطق روستایی قرچک است.

شهرستان قرچک از ۱۱ روستای دارای سکنه برخوردار است که از این تعداد، ۱۰ روستا دارای دهیاری است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha