۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85377427
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نیمی از محور بیرجند - نهبندان دوبانده شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85377427
نیمی از محور بیرجند - نهبندان دوبانده شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: پنج کیلومتر از باند دوم محور بیرجند - نهبندان زیر بار ترافیک رفت و در مجموع تاکنون ۱۰۵ کیلومتر از این محور دوبانده شده‌ است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌ کل راه‌ و شهرسازی خراسان جنوبی، میرمحمد مودی روز دوشنبه افزود: پنج کیلومتر از باند دوم محور بیرجند - نهبندان با اعتبار هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال با همکاری پلیس راه و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازگشایی شد و امروز زیر بار ترافیک رفت.

وی عنوان کرد: طول محور بیرجند - نهبندان ۲۰۰ کیلومتر است که با احتساب این پنج کیلومتر ۱۰۵ کیلومتر از محور دوبانده شده و باقیمانده محور در قالب چهار قطعه با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده که همه قطعات به ارزش قرارداد ۳۰ هزار میلیارد ریال تا پایان سال ۱۴۰۴ از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور تکمیل شود.

وی گفت: همچنین امروز سه کیلومتر از باند دوم محور بشرویه - طبس با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت و این مقدار از جاده با هدف ایمن‌سازی ورودی شهر بشرویه اجرایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha