۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85374866
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خسارات طوفان کرمان در حال ارزیابی است؛ چند روستا و گلخانه آسیب دیدند

کرمان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وزش طوفانی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شهر کرمان و دیگر نقاط شمال استان طی روز گذشته گفت: کارشناسان در حال بررسی، جمع‌بندی و ارزیابی نهایی خسارات به جا مانده از آن هستند و بزودی برآورد کلی این خسارات اعلام می‌شود.

حمید سالخورده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خسارت طوفان بیشتر در بخش برق، راه و کشاورزی بوده و به محض جمع بندی نهایی، عدد کلی خسارات توسط کارشناسان اعلام خواهد شد.

به گفته وی طوفان علاوه بر پاره کردن سیم ها و شکستن تیرهای برق به سازه برخی گلخانه ها نیز خسارت وارد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان افزود: همچنین شن های روان علاوه بر کاهش شعاع دید در روز گذشته، منجر به انسداد دهانه برخی پل ها شده است.

وی گفت: طوفان روز گذشته کرمان ۳۲ تیر برق مناطق روستایی کرمان را در تکاب، چهارفرسخ، شهداد، کوهپایه و تلمبه های روستای زنگی آباد و قسمتی از هفت باغ شکست.

سالخورده با بیان اینکه شهر کرمان بیشترین خسارت ناشی از وزش طوفان را داشت ادامه داد: طوفان شن به روستاهای رحیم آباد، صالح آباد، ارسلان و داوران رفسنجان نیز خساراتی وارد کرد.

وی تصریح کرد: شکسته شدن تیرهای برق و شاخه های درختان ۲ دلیل عمده وارد آمدن خسارت ناشی از طوفان در شهر کرمان است.

خسارات طوفان کرمان در حال ارزیابی است؛ چند روستا و گلخانه آسیب دیدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه سه خط اصلی برق شهر کرمان به دلیل وزش طوفان از مدار خارج شد افزود: پرسنل اداره برق با تلاش، برق مناطق قطع شده را وصل کردند، برق هم اکنون در حالت پایدار قرار دارد و فقط مکان های اندکی فاقد برق هستند که بزودی برق این اماکن نیز وصل می شود.

وی به تصادف ۲ تریلر و یک خودرو سواری در محور یزد به انار نیز طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: کاهش دید افقی منجر به این تصادف زنجیره ای شده بود که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha