جامعه ورزشی کردستان آماده حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند باشد

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: باید هیات‌ها و جامعه ورزشی استان برای انتخابات پیش رو آماده و در راستای آگاه سازی زیرمجموعه‌های خود جهت مشارکت حداکثری مهیا باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آمنه غلام‌ویسی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات رییسه هیات کاراته کردستان اظهار کرد: حضور تمامی اعضای مجمع برای تعیین تکلیف هیات رییسه هیات کاراته استان و اهمیت دادن به این موضوع ستودنی است.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات و برگزیدن افراد شایسته برای بدست گرفتن امور هیات دارای اهمیت بسیاری است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: دلسوزترین و حساسترین قشر استان، جامعه ورزشکاران هستند که همواره از خود مایه گذاشته و با وجود کمبودها، بهترین نتایج را گرفته و همواره از مال و توان خود برای توسعه ورزش کردستان ایثارگری کرده اند.

غلام‌ویسی یادآور شد: همانطور که در مجمع انتخابات هیات های ورزشی یک رای هم تاثیرگذار است، در عرصه سیاسی نیز رای هر نفر از جامعه در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: جامعه ورزشی استان همواره نشان داده است نسبت به آینده خود و مملکت خود حساس بوده و روحیه مسئولیت پذیری در میان ورزشکاران همیشه برجسته بوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: جامعه ورزش و جوانان کردستان در روز انتخابات اسفندماه باری دیگر حماسه ساز خواهند بود و احساس مسئولیت خود را به همه نشان خواهند داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم در این نشست، اظهار کرد: هیات کاراته استان دارای پیشکسوتان بزرگ و با تجربه ای است که می توانند در ارتقاء جایگاه کاراته کردستان کمک شایانی به مدیریت این هیات بکنند.

فرزاد خاکی افزود: با انسجام و همدلی که در میان اعضای هیات کاراته کردستان ایجاد شده می توان به درخشش ورزشکاران این رشته در استان و کشور امیدوار بود.

وی افزود: از هیات کاراته انتظار داریم با ارائه یک برنامه منسجم و مدون و با برگزاری مسابقات شهرستان و استان زمینه توسعه و تحول اساسی در رشته کاراته استان را فراهم نماید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: نظارت بر کار مربیان در تمامی ابعاد قهرمانی، همگانی و اخلاقی باید در دستور کار تمامی هیات های ورزشی قرار گیرد و رعایت منش پهلوانی در آموزش ها یکی از اصولی است که باید در نظر گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha