۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85365893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم کردستان با شرکت در انتخابات نقشه دشمن را خنثی می کنند

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج گفت: دشمن به حضور گسترده ملت در انتخابات پیش‌ رو، حساس است اما مردم کردستان با شرکت پرشور در این رویداد سیاسی مهم، نقشه آنان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دشمن از حضور مردم پای صندوق‌های رای هراس دارد، چراکه پیام مردمی دارد و آن هم اهمیت به سرنوشت خود و کشورشان است.

وی افزود: مردم با مشارکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند، سرنوشت آینده کشور را رقم زده و با انتخاب نمایندگانی دلسوز و توانمند، دشمن را ناامید می کنند.

امام جمعه سنندج به توصیه خداوند در قرآن مبنی بر مشورت در امور تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان و نمایندگان آینده در مجلس شورای اسلامی نیز در برابر آرا مردم مسئول هستند.

ماموستا رستمی یادآور شد: رای مردم و شرکت آنان در انتخابات، بیانگر آن است که مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی، اجرای عدالت و توسعه کشور گام بردارند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ ها به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: وظیفه همه دولت های اسلامی است که با قدرت در برابر این رژیم جنایتکار بایستند.

نماز جمعه سنندج هر هفته در مسجد دارالاحسان سنندج که در ضلع شمالی خیابان امام خمینی(ره) واقع شده، برگزار می‌شود.

مسجد دار الاحسان سنندج از مساجد قدیمی کشور محسوب می شود و برابر کتیبه‌های موجود در بنای آن، این مسجد سال ۱۲۲۷ هجری قمری توسط امان الله خان اردلان والی کردستان ساخته شده و از نظر فضاهای موجود مشتمل بر ۲ ایوان شرقی و جنوبی، گلدسته های موجود بر بالای ایوان شرقی، صحن مرکزی، ۱۲ حجره اطراف، شبستان ستوندار با ۲۴ ستون سنگی مارپیچ است.

در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد نمازگزاران صحن جدید این مسجد در پنج طبقه نیز احداث شده و زنان و مردان مومن سنندجی هر هفته نماز وحدت بخش جمعه را در این مکان اقامه می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha