امام جمعه موقت گناباد: مشارکت گسترده در انتخابات ترفندهای دشمنان را خنثی می‌کند

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد با اشاره به ترفندهای دشمنان با هدف ناامید سازی مردم برای حضور گسترده در انتخابات گفت: شرکت پرشور در انتخابات خط بطلانی بر سیاست های خصمانه معاندان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: دشمنان که از تحمیل جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسیدند به دنبال ناامید سازی مردم برای حضور در انتخابات هستند و مهمترین مولفه ایستادگی برابر توطئه های معاندان و ایادی سرسپرده آنها در سال جاری شرکت پرشور در انتخابات است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حضور گسترده مردم در صحنه و از جمله انتخابات به عنوان عامل مهم استقامت و بقا و پایداری نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: مخالفت با انتخابات به منزلت مخالفت با دین مبین اسلام و این نظام است.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که استقامت و مقاومت، اصلی ترین راهبرد جمهوری اسلامی برای مواجهه با ترفندهایشان است و بر این اساس سعی می کنند با دلسرد کردن مردم برای حضور در صحنه به اهداف خود برسند.

مدنی افزود: مسوولان نظام جمهوری اسلامی و دولتمردان همواره بر راهبرد مقاومت به عنوان تنها راه مبارزه با استکبار جهانی تاکید داشته اند که در نتیجه آن شاهد گسترش مقاومت اسلامی در منطقه هستیم.

امام جمعه موقت گناباد: مشارکت گسترده در انتخابات ترفندهای دشمنان را خنثی می کند

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل راهبرد مقاومت اسلامی بعد از چند ماه تجاوز به غزه به هیچ کدام از دستاوردهای خود دست نیافته و غزه و مقاومت از بین نرفته است و همچنان برابر سیاستهای خصمانه آنها ایستادگی می کند.

امام جمعه موقت گناباد اظهار کرد: در نظر سنجی هایی که به تازگی در ۱۵ کشور اسلامی انجام شد افزون بر ۹۰ درصد شرکت کنندگان بر استمرار مقاومت مردم غزه و فلسطین در برابر تجاوزات و جنایتهای رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند و به برکت مقاومت اسلامی شاهد بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان علیه ترفندهای استکبار جهانی هستیم.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha