امام جمعه گناباد: حضور گسترده در انتخابات ضامن اقتدار نظام است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد از حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال به عنوان عامل مهم حفظ اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی یاد کرد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران و از جمله مردم گناباد همان طور که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده در عرصه های مختلف حمایت خود را از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی نشان دادند امروز هم با شرکت گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید و دوستان انقلاب را امیدوار می کنند.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار تاکنون با شرکت پرشور خود در صحنه مایه افتخار انقلاب و نظام بودند و در اننتخابات ۲۸ خرداد هم با مشارکت حداکثری خود برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ثبت می کنند.

امام جمعه گناباد با اشاره به تاکیدات و سفارشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور پرشور در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در این رویداد مهم اسلامی و انقلابی لبیک به ندای امام راحل است و مردم با حضور حماسه آفرین خود بار دیگر تبعیت خود را از منویات مقام معظم رهبری نشان می دهند.

صادقی نسب از مردم خواست با حضور آگاهانه خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به نامزدهای ولایتمدار، انقلابی، عملگرا و دارای روحیه جهادی خستگی‌ناپذیر برای خدمت به جامعه رای دهند.
وی ادامه داد: نامزد اصلح باید در کنار برخورداری از ایمان و تعهد بالا، روحیه ولایتمداری و جهادی بودن، مدیری با کفایت برای رفع مشکلات کشور و جامعه باشد و این تنگناها را به خوبی بشناسد. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در ۹۷ شعبه مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد در حال برگزاری است.

از مجموع ۶۶ هزار واجد شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی هستند.

در شهرستان گناباد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در برگزاری این رویداد ملی مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha