چند خبر ورزشی از اصفهان

اصفهان-ایرنا- استقبال از بانوی افتخارآفرین ورزش، دعوت از کشتی گیر اصفهانی به تیم ملی و لژیونر شدن هندبالیست سابق تیم پرواز هوانیروز از مهمترین اخبار ورزشی ۲۴ دی استان اصفهان است.

به گزارش ایرنا، عصر امروز یکشنبه فاطمه امینی ‌ملی‌پوش‌ اصفهانی تیم ملی که در مسابقات تیراندازی قهرمانی بانوان آسیا موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شده بود، به اصفهان بازگشت.

استتقبال از این ورزشکار افتخارآفرین اصفهانی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با استقبال ورزش دوستان، مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان و رییس و مسوولان هیات تیراندازی استان انجام شد.

امینی با کسب عنوان ششم در فینال تفنگ ۱۰ متر بانوان در پیکارهای قهرمانی آسیا، سومین سهمیه این رشته در بازی‌های المپیک پاریس را به نام خود ثبت کرد. این سیزدهمین سهمیه المپیکی کشورمان بود.

ورزشکار اصفهانی به اردوی تیم ملی کُشتی فرنگی ایران دعوت شد

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، با دعوت کادرفنی علی قدیمی ورزشکار اصفهانی به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کُشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران از فردا آغاز می شود و تا آخر دی‌ماه به میزبانی استان قم ادامه خواهد داشت.

قدیمی در مسابقات قهرمانی کشور حائز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها شد.

چند خبر ورزشی از اصفهان

هندبالیست سابق تیم پرواز هوانیروز اصفهان لژیونر شد

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی دهکردی هندبالیست سابق تیم پرواز هوانیروز اصفهان به تیم «نادی نفط میسان» عراق پیوست.

حبیبی دهکردی بازیکن سابق تیم پرواز هوانیروز اصفهان و سابقه بازی در تیم پاسارگاد شهرکرد، پیکان سبزوار و همچنین حضور در تیم ملی هندبال را در کارنامه خود دارد.

چند خبر ورزشی از اصفهان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha