۱۳۴ هزار میلیارد ریال اعتبار، ره‌آورد سفر رییس جمهور به گلستان

گرگان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ره‌آورد سفر دوم رییس جمهور در بخش عمرانی را ۱۳۰ مصوبه به ارزش ۱۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین مصوبات سفر دوم هیات دولت به استان به ترتیب در حوزه وزارت نیرو، راه و شهرسازی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد دهنوی روز شنبه در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری سفر دوم رییس جمهور به گلستان اظهار کرد: در دور دوم سفر رییس جمهور افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از مسوولان، مدیران، اعضای شورای تامین، نمایندگان مجلس و نمایندگان مجلس خبرگان تلاش کردند.

وی با بیان اینکه در سفر دور اول اجرای ۱۱۸ طرح عمرانی با اعتبار ۱۲۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال مصوب شد، افزود: از مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال از مصوبات اجرا شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه از۱۰ آذر ۱۴۰۱ اقدامات لازم برای سفر دوم رییس جمهور شروع شد، بیان کرد: اولویت استان در سفر دوم هیات دولت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا بود که ۶۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ هزار میلیارد ریال از مجموعه دستگاه‌های اجرایی و شهرهای استان جمع‌آوری شد.

۱۳۴ هزار میلیارد ریال اعتبار، ره‌آورد سفر رییس جمهور به گلستان

دهنوی ادامه داد: بیش از ۵۰ دستگاه اجرایی و هزار و ۵۰۰ نفر ساعت پروژه‌های مهم استان گلستان برای دور دوم سفر رییس جمهور بررسی شده و پس از آن ۷۵۰ نفرساعت اولویت‌بندی پروژه‌ها را انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه براساس جمع‌بندی انجام شده ۴۰۰ پروژه به ارزش ۷۵۰ هزار میلیارد ریال برای سفر دوم رییس جمهور انتخاب شد، تصریح کرد: در نهایت ۲۵۰ پروژه اولویت‌دار به ارزش ۴۵۰ هزار میلیارد ریال استخراج و به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ و جمعه اول دی ماه ۱۴۰۲ به گلستان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha