دولت سه هزار میلیارد ریال برای حوزه ورزش گلستان مصوب کرد

گرگان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: هیات دولت در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان، سه هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل پروژه‌های ورزشی به تصویب رساند.

قاسمعلی برزمینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اعتبار برای ۵۷ پروژه ورزشی از جمله احداث چند سالن ورزشی شهری و روستایی، خانه‌های تخصصی ورزشی، زمین‌های چمن در ابعاد کوچک و بزرگ و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هزینه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: این استان در ابتدای دولت سیزدهم ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام داشت که در هفته دولت سال جاری ۱۰ پروژه به بهره‌برداری رسید و همزمان با سفر رییس جمهور به گلستان ۲۰ پروژه ورزشی دیگر افتتاح شد.

برزمینی اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات مصوب دور اول سفر رییس جمهور و هیات دولت در اسفند سال ۱۴۰۰ به گلستان قرار است تا دهه فجر امسال ۶ پروژه دیگر به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم ۳۸ پروژه ورزشی با مجموع اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در گلستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۵۰ خانه ورزش روستایی نیز تجهیز شده است.

وی بیان کرد: در سفر آذر ماه سال جاری وزیر ورزش و جوانان به گلستان در قالب دور دوم سفر استانی رییس جمهور، از مجموع ۲۰ پروژه افتتاح شده، چهار پروژه مربوط به سالن‌ ورزشی سرپوشیده کشتی در کلاله، پینگ‌پنگ کردکوی و چند منظوره بخش‌ توران فارس از توابع رامیان و اودک دوجی از توابع علی‌آباد بود.

وی اظهار کرد: همچنین افتتاح یک زمین والیبال ساحلی در گمیشان و اجرای روشنایی مجموعه سوارکاری گنبدکاووس در کنار بهره‌بردای از چندین زمین چمن مصنوعی بزرگ و کوچک بخش دیگری از پروژه‌های افتتاح شده در این سفر بود.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ و جمعه اول دی ماه ۱۴۰۲ به گلستان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha