۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85351137
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شکارچیانِ بزهای کوهی لرستان در نهاوند دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: شکارچیانِ ۲ راس بز کوهی که در گرین کوه لرستان اقدام به شکار کرده و با محیط‌بانان شهرستان دلفان نیز درگیر و متواری شده بودند، در شهرستان نهاوند دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، علی سالاروند پنجشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: ۲ نفر شکارچی متخلف که در منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار ۲ راس بز کوهی کرده‌ و پس از درگیری با ماموران محیط زیست از محل متواری شده بودند با پیگیری‌های صورت گرفته و با کمک همیاران محیط زیست در شهرستان‌ نهاوند دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان نیز در تکمیل این خبر اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار ۲ راس بز کوهی در منطقه‌ شکار و صید ممنوع گرین توسط ۲ نفر شکارچی متخلف که از ساکنان بومی بخش خاوه جنوبی شهرستان دلفان بودند بلافاصله دستور قضایی اخذ و مأموران محیط زیست به مخفیگاه متخلفان اعزام شدند.

علی رزاقی افزود: متاسفانه با دخالت و درگیری همدستان آن‌ها و ممانعت از انجام دستور قضایی، متخلفان توانستند از این فرصت‌ استفاده کرده و با لاشه‌های شکار و سایر ادوات تخلف به شهرستان‌ نهاوند متواری شوند.

رزاقی ادامه داد: پس از پیگیری‌های محسوس و نامحسوس محل اختفای متخلفان در شهرستان نهاوند مشخص و با همکاری اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند و با دستور قضایی از مخفیگاه متخلفان بازرسی به عمل آمده و لاشه ۲ راس بز کوهی از محل اختفای آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: پرونده‌ این متخلفان در دادسرای شهرستان نهاوند به اتهام شکار ۲ راس بز کوهی و توهین و درگیری با مأموران در حال رسیدگی است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دلفان ضمن قدردانی از همیاران محیط زیست و همکاران شهرستان نهاوند در پیگیری این تخلف از همه دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس برقرار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha