۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85346369
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جلوگیری از فعالیت ۲ واحد غیرمجاز در ملارد/واحد آلاینده در قرچک پلمب شد

ملارد - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از تخریب یک واحد آلاینده و غیرمجاز دپو و تولید پودر استخوان در زمین‌های منطقه اخترآباد و پلمب بخش های آلاینده یک واحد شیمیایی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مهناز مدیریان با اشاره به شناسایی واحد آلاینده و غیر جاز دپو و تولید پودر استخوان در گشت و پایش های زیست محیطی یگان حفاظت این اداره، افزود: به دلیل فعالیت غیر اصولی وآلاینده واحد مذکور، با توجه به پیگیری های به عمل آمده، وفق قوانین و مقررات زیست محیطی ملاک عمل وطی هماهنگی با مراجع قضایی، نیروی انتظامی و شهرداری صفادشت، با تخریب واحد از ایجاد آلودگی زیست محیطی ناشی از فعالیت غیراصولی آن جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش های آلاینده یک واحد شیمیایی که موجب آلودگی محیط زیست و بروز شکایات مردمی را شده بود، پلمب شد.

مدیریان تاکید کرد: در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان این اداره به طور جد با هرگونه فعالیت آلاینده و غیر مجاز در حوزه استحفاظی شهرستان مطابق قوانین و مقررات اقدام خواهد کرد.

پلمب یک واحد آلاینده هوا در قرچک

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پلمب یک واحد آلاینده هوا در این شهرستان خبر داد.

جلوگیری از فعالیت ۲ واحد غیرمجاز در ملارد/یک واحد آلاینده در قرچک پلمب شد

روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران در گزارش دیگری به نقل از رضا شایسته اعلام کرد: در پایان هفته گذشته با توجه به قرارگیری در شرایط اضطرار آلودگی هوا، کارشناسان این اداره در گشت و پایش محیط زیستی، ضمن نظارت و کنترل بر هرگونه فعالیت آلاینده در سطح شهرستان، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی مستقر در حوزه استحفاظی را مورد پایش قرار داده و موضوع ممنوعیت فعالیت واحدهایی که احتمال تشدید آلودگی هوا را دارند به این واحدها ابلاغ کردند.

وی با اشاره به پلمب یک واحد آلاینده هوا، خاطرنشان کرد: واحد فوق بدون هرگونه تمهیدات محیط زیستی اقدام به فعالیت در شرایط اضطرار آلودگی هوا کرده بود و به دلیل بی‌توجهی به تذکرات پیشین، توسط کارشناسان این اداره پلمب شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک، در پایان با بیان اینکه در راستای صیانت از محیط زیست و حفظ سلامت مردم با فعالیت واحدهای آلاینده در این شهرستان مطابق قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی، بلافاصله موضوع را به اداره محیط زیست این شهرستان اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha