۱۶ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85344851
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پاسخ دندان‌شکن سید حسن نصرالله به منتقدان دستاوردهای حزب‌الله و محور مقاومت

تهران- ایرنا- یک رسانه عرب زبان به واکاوی سخنان روز گذشته دبیرکل حزب الله لبنان و پاسخ دندان شکنی که وی به منتقدان کوته‌بین داد، پرداخت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رای الیوم در مطلبی با اشاره به سخنرانی روز گذشته «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در روز گذشته نوشت: به نظر می‌رسد که سید حسن نصرالله در سخنرانی روز جمعه خود تصمیم گرفت که خودش به طور مفصل به آنچه مقاومت اسلامی لبنان در جبهه اشغالگران انجام می‌دهد و برخی آن را ناکافی و در سطح پایین می‌دانند، بپردازد.

رای الیوم افزود: به نظر می‌رسد که حتی سیاستمداران و افراد مطرح رسانه ای نیز اهمیت اقدامات انجام شده در این جبهه در یاری از غزه را نمی‌دانند. نکته قابل توجه این بود که نصرالله بر کم اهمیت جلوه دادن اقدامات رزمندگان مقاومت در هدف قرار دادن دکل های ارتباطاتی دشمن صهیونیست متمرکز شد و از خسارت وارده میلیونها دلاری به اشغالگران با این حملات حزب الله سخن گفت و اینکه افراد ناآگاه اهمیت این موضوع را درک نمی‌کنند، زیرا هدف قرار دادن این دکل‌ها علاوه بر خسارات سنگینی که بر دشمن تحمیل می‌کند، تحرکات جاسوسی دشمن را از کار می‌اندازد.

این رسانه همچنین درباره تحرکات رسانه ای که این روزها درباره عدم واکنش حزب الله به ترور «صالح العاروری» رهبر فلسطینی جنبش حماس به راه افتاده است اشاره و اضافه کرد که سید حسن نصرالله در این باره نیز موضع گیری کرد و از واکنش حتمی سخن گفت.

رای الیوم همچنین به پاسخ دندان شکن سید حسن نصرالله به آنانی که اهمیت دستاوردهای محور مقاومت را درک نمی‌کنند نیز اشاره کرد و نوشت: دبیرکل حزب الله لبنان به شدت از طرف‌هایی که از اهمیت اقدامات محور مقاومت می کاهند نیز انتقاد کرد و گفت که آنانی که اقدامات محور مقاومت را کم اهمیت جلوه می دهند، خود از ابتدای جنگ غزه کاری انجام نداده اند و رژیم های تماشاگر و ذلیل در قبال تحولات غزه، از اقدامات یمنی ها در دریای سرخ هم در حیرت ماندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha