۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85344499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: مکتب شهید سلیمانی تعطیلی ندارد

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:راه شهید سلیمانی تا زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس، آمریکا، انگلیس و گروههای تروریستی پرورش یافته در دامان آنها ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با محکوم کردن عملیات تروریستی و جنایتکارانه استکبار جهانی در کرمان اظهار کرد: در برنامه‌ای که مردم به‌خاطر گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی و زائر مرقد مطهر آن داشتند بزرگترین جنایت تاریخ رخ داد و آحاد مردم اعم از زن و مرد، کودک، جوان، نوجوان و پیر به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: این عملیات نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی، دولت‌هایی هستند که تاریخ آنان مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم نامشروع صهیونیستی سراسر ننگ و جنایت، چپاول و ظلم است.

امام جمعه بوشهر مزدوران پرورش یافته جهان استکبار از جمله داعش، النهضه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: جهان استکبار ضمن تولید و ایجاد این مزدوران و حمایت مالی و تسلیحاتی از آنان، جان انسان‌های بیگانه و بی‌دفاع را مخاطره انداخته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار از جبهه مقاومت شکست سنگینی خورده است اضافه کرد: در عملیات تروریستی در کرمان جهان استکبار به یک گروه تروریستی «داعش» دستور می‌دهد که مسئولیت این جنایت را بپذیرد در واقع وقتی داعش این عملیات برعهده می‌گیرد به معنای طراحی این برنامه از سوی جهان استکبار و رژیم اشغالگر قدس است .

وی ادامه داد:مردم ایران اسلامی تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری هر کدام یک قاسم سلیمانی هستند.

امام جمعه بوشهر افزود:حضور باشکوه مردم در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی نماد رهروی از این شهید والامقام و حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و حمایت از خط مقاومت است .

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، ملت ایران را ملت امام حسین علیه‌السلام دانست و تصریح کرد: شما می‌خواهید با این اعمال تروریستی راه انقلاب که تجسم آن در راه امام راحل و تجلی آن در مکتب شهید سلیمانی است متوقف کنید همانگونه که راه حسین علیه‌السلام با شهادتش مسدود نشد و مکتب سیدالشهدا «هیهات من الذله» همواره ادامه دارد.

صفایی بوشهری گفت: دشمنان با ‌ ایجاد رعب و وحشت و انجام عملیات تروریستی می‌خواهند در آستانه انتخابات مردم ناامید و مایوس کنند.

وی افزود: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها سربلند بیرون آمده‌اند از این بحران‌ها هراس و واهمه ندارند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با قدردانی برگزاری باشکوه مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم در جشن میلاد فاطمه زهرا (س) حماسه آفریدند و مردمی شدن این برنامه‌ها و مردم پایه‌ بودن آن کار بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگران از اقشار ضعیف جامعه هستند گفت: اکنون در بسیاری از شرکت‌ها، پیمانکاری‌ها وبرخی از مراکز صنعتی حقوق کارگران به‌موقع پرداخت نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: از مسئولان مربوطه، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، سران قوا، قرارگاه‌های عفاف و حجاب ملی، استانی و شهرستانی تقاضا می‌شود قانون جدید عفاف و حجاب سریع تصویب شود و تا تصویب آن، قانون فعلی عفاف و حجاب در جامعه اجرایی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha