۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85344262
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جنایت تروریستی کرمان پاسخ سختی در پی خواهد داشت

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سربازان راه سردار سلیمانی انتقام جنایت تروریستی کرمان را می‌گیرند، گفت: این فاجعه پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان با تعداد زیادی شهید و مجروح در کنار کعبه دل مردم مقاومت و ملت ایران در گلزار شهدای این شهر اوج رذالت دشمنان را نشان می‌دهد.

وی افزود: اینکه ترسوهای عالم همگی اعلام کردند این جنایت کار آنان نبوده نشان از وحشت دنیا از قدرت انتقام سربازان راه سردار شهید سلیمانی در هر کجای کره زمین دارد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان و هیات‌های مذهبی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: برانگیختن دل مومنان، ایجاد انگیزه و همچنین بصیرت بخشی از نگاه رهبری مهمترین وظیفه مداحان است.

حجت‌الاسلام ترابی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین تبیین درست مساله غزه، انتخابات و آشناکردن جوانان با نقاط قوت و حرکت‌های انقلابی در طول چهار دهه گذشته برای بهبود وضعیت کشور را از دیگر محورهای فعالیت های مداحان و هیات‌های مذهبی برشمردند.

وی ذخیره امروز جمهوری اسلامی را جوانان هیاتی دانست و افزود: به تعبیر رهبری مداحان و واعظان در کنار هر مداحی باید با تبیین گری مواظب باشند دشمنان نقاط قوت کشور را نقاط ضعف معنا نکنند.

جنایت تروریستی کرمان پاسخ سختی در پی خواهد داشت

امام جمعه گنبدکاووس گفت: دولت سیزدهم زمانی مسوولیت کشور را برعهده گرفت که به تعبیر یکی از وزرای دولت قبلی سرمایه های اجتماعی به کف رسیده بود و ۲ سال اخیر را باید آغاز بازگشت اعتماد عمومی دانست و نباید بگذاریم اخلال‌گران چوب لای چرخ این اعتماد بگذارند.

حجت الاسلام ترابی افزود: بر خلاف استکبار جهانی در راس آن آمریکا که با تکیه بر قدرت سخت و هزینه‌های فراوان به اهداف استعماری خود دست نیافت، ملت ایران با حرکت در مرام اهل بیت(ع) و با قدرت نرم پیروز میدان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha