مردم غزه با استقامت مقابل رژیم صهیونیستی، مسیر حرکت دنیا را عوض کردند

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: مردم غزه با انجام عملیات طوفان الاقصی و مقاومت بیش از ۱۰۰ روزه، قرآن را پیش چشم جهانیان بزرگ کردند و نشان دادند و با ایمان و استقامت می‌توان مسیر دنیا را عوض کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس با گرامیداشت ۲۹ دی ماه به عنوان روز غزه، اظهار کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب استقامت غزه مظلوم سبب ترویج قرآن و دین در دنیا شد و مدال افتخاری برای مردم فلسطین به حساب می‌آید.

وی افزود: از نگاه جهانیان فلسطین قهرمان است و رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک جنایت‌کار شکست خورده شناخته می شود و به زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به نزدیکی آغاز ایام البیض (اعتکاف)، گفت: مراسم اعتکاف باعث تقویت رویش اراده برای پاکسازی قلوب از گناه و نزدیکی به خداوند می شود و حضور در مساجد و شرکت در این مراسم نمایش باشکوهی از بندگی مومنان واقعی خواهد بود.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با شرکت در مراسم اعتکاف، سه روز از مسائل دنیوی دور شده و کاری جز عبادت، بندگی و ذکر خداوند را انجام نمی دهند که نتیجه آن به طور قطع تزکیه نفس است.

وی خون مظلومانه ریخته شده شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را خط قرمز ملت ایران دانست و گفت: در سه مکان انتقام سخت را آغاز کردیم که شامل بمباران مقعر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کردستان عراق، مقعر داعش در سوریه و مقعر گروهک های تکفیری در پاکستان است.

مردم غزه با استقامت مقابل رژیم صهیونیستی، مسیر حرکت دنیا را عوض کردند

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: مجلس عراق سال هاست مصوب کرده آمریکایی ها از این کشور خارج شوند اما هنوز شاهد حضور آنها در پایگاه های نظامی بزرگ خود در عراق هستیم و بدون اجازه در حال انجام پرواز در این کشور است و ترکیه هم بارها عراق را بمباران کرده اما برخوردی با آنها نشده است.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: هدف ایران از بمباران مقر جاسوسی موساد در کردستان عراق و یا مقر داعش در سوریه و یا مقر گروهکی های تروریستی در پاکستان که دولت این کشور هم به آنها دسترسی ندارد، کمک به ارتقای امنیت منطقه است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۶ هفته تا زمان برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند باقی مانده است، دادن رای را حق تک تک مردم دانست و از نمازگزاران خواست فرزندان و اطرافیان خود را تشویق به حضور حداکثری در این رویداد سیاسی کنند.

امام جمعه گنبدکاووس قیمت اعلامی هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال نرخ خرید گندم توسط دولت را اقدامی بسیار خوب برای مدیریت بازار و جلوگیری از قاچاق این محصول راهبردی دانست و گفت: این نرخ اعلامی از قیمت گندم وارداتی بیشتر است که خود نقش مهمی در جلوگیری از قاچاق خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha