امام جمعه: کرمانشاه فراتر از جناح‌بندی‌های‌ سیاسی به هم‌افزایی همه‌جانبه نیاز دارد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با یادآوری مزیت ها و ظرفیت‌های استان برای پیشرفت و ارتقا گفت: به‌ لطف خدا امروز کرمانشاه در شرایطی بسیار مناسب برای تحول بنیادین و فراگیر قرار دارد.

به گزارش ارسالی روز چهارشنبه دفتر امام جمعه به ایرنا مرکز کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب الله غفوری در نشست هم‌اندیشی با جمعی از کرمانشاهیان مقیم تهران، فرهنگ را پایه‌ مسائل مهم و اساسی خواند و افزود: در میان همه مشکلات استان کرمانشاه مسائل فرهنگی ریشه‌ای‌تر و جدی‌تر است.

وی دغدغه‌مندی نسبت به آینده کرمانشاه را وظیفه‌ همه‌ دلسوزان استان دانست و با مروری بر اهمیت آثار برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اظهار کرد: آینده کرمانشاه به فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی امروز ما وابسته است؛ بر همه ما واجب است که برای فردای کرمانشاه نیروهایی متعهد و متدین تربیت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه مسیری که امام خمینی و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند صراط مستقیم است، گفت: بنده همیشه سعی کرده‌ام که از گروه‌بندی‌های سیاسی اجتناب کنم و همواره از فرامین امامین انقلاب اطاعت کنم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه کرمانشاه شایسته جایگاهی بالاتر از وضع کنونی است، عنوان کرد: در سال‌های آینده، کرمانشاه باید در ردیف اولین استان‌های کشور باشد.

در این نشست که با بیان دغدغه‌ جمعی از نمایندگان، مدیران و استاندار کرمانشاه همراه بود، بر لزوم مدیریت استان با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید شد و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری آمادگی خود را برای استمرار حضور در اینگونه هم‌اندیشی ها اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha