کرمانشاه برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش همگانی مردم و مسوولان است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در جایگاه خودش نیست اما امیدواریم با تلاش جمعی مردم و مسولان، مشکلاتی نظیر حاشیه‌نشینی، آسیب‌های اجتماعی و اشتغال که امروز استان با آن‌ها مواجه است، حل شده و به موضوعات فراموش‌شده‌ای تبدیل شوند.

به‌ گزارش روز جمعه ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در جلسه تأسیس نمایندگی مؤسسه خیریه محکم در استان کرمانشاه با حضور پروفسور دلشاد مدیرعامل این مؤسسه و مجمع خیرین سلامت استان، تأسیس نمایندگی مؤسسه محکم را در کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت بزرگ استان کرمانشاه از جمیع جهات، از نیروی انسانی کم‌نظیر گرفته تا طبیعت و منابع خدادادی، بیان کرد: به‌ فرموده‌ مقام معظم رهبری کرمانشاه، قدمگاه زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و بیشترین تردد برای زیارت حضرت سیدالشهداء (ع) و عتبات عالیات از این استان انجام می‌شود.

وی گفت: استان کرمانشاه ظرفیت این را دارد که جزو استان‌های اول کشور در همه عرصه‌ها بشود و لازمه‌ تحقق این مهم مدیریت عالمانه و همت بلند جهادی است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه با اشاره به تأسیس نمایندگی مؤسسه خیریه محکم در استان آن را اقدامی مبارک برشمرد و تصریح کرد: استان کرمانشاه آماده است که زمینه‌ لازم برای حضور فعال مؤسسه محکم را در استان مهیا کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: روحیه جهادی می‌تواند یک کار بزرگِ نشدنی را در عالم به انجام برساند همانطور که شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی دو شهید شاخصی هستند که با روحیه جهادی و تلاش خالصانه توانستند بخش اعظمی از طراحی‌های شوم دشمن را خنثی کنند.

لازم به‌ذکر است که مؤسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی (محکم) از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در این سال‌ها مورد استقبال و حمایت خیرین قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha